  • Data: 2009-07-04 21:39:47
    Temat: Re: zmywarka - problem i prosba o rade
    Od: "Ro" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "rafuls" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:fa233918-9039-452c-bd1a-e2484d9988af@x5g2000yqk
    .googlegroups.com...
    > faktycznie byl wylaczony elektronicznie dozownik nablyszczacza oraz
    > przestawil sie elektroniczny wskaznik twrdosci wody z poz 5 na 1 w
    > skali od 1 do10 i tu przy naszej twardej wodzie maszyna zaczela
    > traktowac jakby prawie tego kamienia nie bylo - stad szarosc i
    > zacieki na wszystkim co bylo w zmywarce oraz na samej zmywarce w
    > srodku
    > raz jeszcze dzieki za rady
    > pozdrawiam

    ciekawe bo mam podobne zjawisko (maszyna Ariston)

    z tym ze sterowanie dozowaniem manualne

    sól na ok 60%
    plyn 1-7 (5)

    niektóre naczynia sa ok, na innych zaciekli straszliwe

    sól chyba Somat (specjalnie nie przywiazuje uwagi bo to chyba chlorek sodu i
    tyle),plyn i tabletki Calgonit

    jakies sugestie ?
    sól na max ustawic ? plyn na max ? ... oba ?

    R.