  • Data: 2009-07-05 09:47:54
    Temat: Re: zmywarka - problem i prosba o rade
    Od: rafuls <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    w moim przypadku w elektroluxie jest ustawianie twardosci wody
    manualne i elektroniczne
    faktycznie przez przypadek zostaly poprzestawiane ustawienia
    elektroniczne stad bardzo przydal mi sie opis Pieterka
    co do soli to zapewne tak jak piszesz Ro - ja uzywam wszystko
    calgonitu i tabletki - jestem zadowolony
    z tego co wiem im wiecej dasz nablyszczacza to moga wystepowac smugi i
    mleczne zacieki
    jezeli sol ustawisz na max to moze wystapic nie wystarczajace
    rozpuszczenie tabletki przy krotkim programie (ja tak mialem prz
    nastawieniu 7 w skali 1-10 teraz mam 5 i jest ok - i w kranach mam
    dosc twarda wode - jednak nie wiem jak to jest w Aristoniew
    ustawieniach)

    raz jeszcze dziekuje za rady i zycze milego urlopu Pieterek

    pozdrawiam
    R.