    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: znikam z forum na około rok
    Date: Sat, 19 Jul 2014 14:17:44 +0200

    Pani Basia napisała:

    > Miej się dobrze tam, gdzie będziesz :)
    > A jeśli usenet padnie do reszty, to są też inne miejsca,
    > może ciekawsze, gdzie można się znów spotkać.

    Z tym "są" mam pewien problem. Nie widzę. Bariery technologiczne
    sprawiają, że szukanie do najprzyjemniejszych nie należy, to fakt.
    Więc mojej empirii do końca nie ufam. Ale jest jeszcze poznanie
    rozumowe. Czy jednak mogę się spodzieać, że odkryję gdzieś wyspy
    zamieszkałe przez nieznanych mojemu światu Aborygenów -- miłych,
    otwartych i przyjaznych? Nie, ludzie byli i wciąż są ci sami.
    Jak nie chcą tu, to i gdzie indziej nie będą chcieli się spotkać.

    Jarek

    PS
    Jest jeszcze Życie Realne. Używam, więc wiem. Ale teraz my nie o tym.

    --
    -- A więc po wojnie o szóstej wieczorem! -- wołał z oddali Vodiczka.
    -- Przyjdź lepiej o pół do siódmej, bo mogę się czasem spóźnić!