    From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: zużycie energii
    Date: Mon, 25 May 2009 19:17:14 +0200

    z...@z...jones <z...@z...jones.com> wrote:
    > Pytanie ile przeciętnie zużywacie kWh na 2 m-ce ? Przy okazji
    > jakiś
    > tam wyjaśnień pani na infolini powiedziała że przeciętna rodzina
    > zużywa od 500 do nawet 1200 rocznie
    > Mi za 2m-ce wychodzi ponad 300, styczeń-luty to prawie 400 gdzie
    > nawet
    > pralki jeszcze nie miałem. Więc to chyba sporo ?
    > Gospodarstwo 1os, okazjonalne gotowanie na kuchni elektrycznej, co
    > 3
    > dni zmywarka, czajnik + sprzet rtv + 24/h dekoder upc stale
    > mielący
> [...]

    No to u mnie na dwa miesiące prognozują 560kW i z tego zwykle jakiś
    niewielki zwrot jest.
    trzy osoby, czajnik elektryczny, mikrofalka (używana regularnie),
    elektryczny piekarnik (używany okazyjnie), lodówka, zmywarka, pralka
    (+małe dziecko), dwa komputery, włączona nonstop drukarka laserowa
    (nieużywana na tryb "oszczędzania energii" się przestawia sama) i co
    gorsza absolutny brak żarówek energooszczędnych. I tak wysokie
    rachunki to napewno przez te żarówki...

    J.