  • 1. Data: 2010-03-14 12:37:42
    Temat: Regenarcja akumulatorków do elektronarzędzi.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Czy zna ktoś firmę zajmującą się regeneracją akumulatorków do
    elektronarzędzi - okolice Katowic ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-03-14 17:03:49
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    IMO:
    1. regeneracja akumulatorków nie istnieje. Ogniwo, jak jest padnięte, to
    najwyżej może byc wymienione.
    2. wymiana ogniw w akumulatorze przeważnie jest nieopłacalna. Napisz, co to
    jest za cudo, to dowiesz się więcej.
    Jacek

  • 3. Data: 2010-03-14 19:10:03
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy zna ktoś firmę zajmującą się regeneracją akumulatorków do
    > elektronarzędzi - okolice Katowic ?.

    Onegdaj (jeszcze w czasach Nokii 250 :-)
    zlecałem zgrzewanie pakietów w Mikołowie.

    Aczkolwiek jak chodzi o typowe wkłady
    do chińskich wiertarek to najlepiej kupić
    nową wkrętarkę z dwoma akumulatorami w komplecie
    (np. Einhell 18V za 99 PLN).
    Bywają też (np. w Selgrosie) same akumulatorki
    - w zależności od napięcia ~35~45 PLN / 1 zestaw.

    Pzdr

    JKK