  • 111. Data: 2020-06-27 15:24:32
    Temat: Re: Remont domu w Anglii po polsku...
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.06.2020 09:24, budynPL wrote:

    > Natomiast do rzeczywistej politpoprawnej władzy dopadła się banda ideologów którzy
    głoszą:
    > -niewielka część homo będzie ustalać normy dla wszystkich
    > -płeć można sobie wybrać
    > -ale jesli wybierzesz homoseksualizm to nie wolno ci już wybrać w druga stronę (w
    kanadzie są przepisy karne dotyczące pomocy konwersji homo->hetero)
    > -nalezy seksualizować dzieci. (W sposób oczywisty jest to zbrodnia na dzieciach bo
    się je krzywdzi na całe życie)
    > -w parciu na małżeństwa homo w ogóle nie chodzi aby zaistniały takie - a chodzi aby
    zniszczyć tradycyjne małżeństwa oraz w efekcie zniszczyć całe wielowiekowe
    osiągnięcia cywilizacji zachodniej.

    > i tak dalej, możemy pogadać ale grubą naiwnością jest twiedzenie że nie ma
    ideologii lgbt.
    > Realnym efektem jest wzrost populacji lgbt nie z powodów naturalnych, genetycznych
    a światopoglądowych - jesli się namiesza młodemu człowiekowi w głowie, doprowadzi na
    skraj desperacji to pena ich część sobie pomysli "ja jestem nieszczęsliwy - to moze
    ja jestem homo? ot, spróbuję"

    No właśnie, to samo mam na myśli, nic dodać, nic ująć :-)
    Mnie dzieci w podstawówce pytały o to jak to jest być homoseksualistą
    LGBT i czy oni też mogą zostać. Pamiętam te niedojrzałe umysły co za
    informacje przynosiły ze szkoły. Czy jak dorosną to będą sobie mogli
    płeć wybrać i czemu nietoleruje się LGBT, a to takie fajne, bo są fajnie
    ubrani.
    A prawda jest taka, że jedno cudze dziecko, dziewczyna w podstawówce tej
    typu (1-6) na wf-e, w szatni rozkładała nogi i masturbowała się i
    mówiła: "która reflektuje". Chodziłem na skargę do dyrektora i z matką
    przeprowadziliśmy rozmowę, że nie chcemy zboczonej dziewczynki w klasie.
    Była, oj była niezła afera ale nie daliśmy się ideologi LGBT, że
    wszystko ma się kręcić wokół jednego zboczonego dziecka
    ekshibicjonistki. Dziecko zachowywało się tak jak zboczeni faceci co
    obnażają się przed dziećmi tylko nie ten wiek i nie ta płeć ale
    zachowanie podobne. No ale oburzenie jak mogę nie chcieć takiego LGBT,
    jestem homofob.

    W gimnazjum była dziewczyna co kazała na siebie mówić chłopięcym
    imieniem i nawet do nauczycieli podskakiwała obrażała ich, że ją
    wyczytują po imieniu zapisanym w dzienniku, ubrana za chłopaka ale nie
    do końca, bo z tęczowymi barwami. A wystarczyło nie siać propagandy
    homoseksualnej w szkole. Przez to był terror na krótki okres czasu, mnie
    i innych rodziców matka wyzywała od homofobów. Sama wyglądała na lezbę i
    nie wiem czy nie wychowywała dziecka wraz z partnerką. Ale jakoś daliśmy
    radę i czym bardziej chciała nam narzucić to LGBT swojego dziecka tym
    bardziej mi się gotowała krew. Po tych aferach część żulików klasowych
    rzucała w to dziecko lgbt tornistrami aż matka odpuściła i przeniosła do
    innej szkoły. A wystarczyło zachować własne preferencje dla siebie i nie
    siać propagandy homoseksualnej. Przez to codziennym tematem przy
    obiedzie było co to lgbt znowu zmalowało, a było bezczelne i chamskie.
    Matka przebierała je celowo za kogoś kim nie było to dziecko, a może
    było. A ono było, moim zdaniem, po prostu chore psychiczne, a matka
    jeszcze bardziej, jakby złośliwie narzucała światopogląd, ideologię LGBT
    innym. Pamiętam, że były prezentacje na WOS-ie to LGBT zrobiło o LGBT
    właśnie. Matka próbowała najpierw kablować na innych uczniów i
    nauczycieli ale na szczęście się nie udało. Do dzisiaj nie wiem czy to
    było LGBT genetyczne, jaką miało płeć, może to hermafrodyta, może LGBT
    stworzone przez mamusię i tatusię?

    Nawet Putin czyje się na siłach aby mówić jak jest:
    https://www.youtube.com/watch?v=m8xSZ9Fr4c0

    W Polsce nie ma płci nieokreślonej. Trzeba wpisać przy narodzinach płeć.
    To błąd. Jeżeli badania DNA i oględziny noworodka wskazują na
    hermafrodytę powinno to coś dostać płeć "nieustaloną czy podwójną" i
    powinien być specjalny tok nauczania dla chorych dzieci. Taka choroba
    niczym się nie różni od zespołu Downa, hemofilii czy daltonizmu czy
    innych chorób genetycznych.
    Nawet nie umiem określić płci, bo nie wiem ale coś miało to dziecko też
    z mózgiem, bo oprócz wyglądu to zachowanie.... Przerażająca arogancja do
    nauczycieli i jak coś to reszta homofoby.

    To było dawno, ciekawe co teraz się w szkole dzieje. Sodoma i Gomora
    pewnie. Za moich czasów nikt się nie wychylał. Miałem kolegę w klasie,
    który okazał się homoseksualistą ale nigdy tego nie pokazywał. Miał
    tylko taką ciekawą skłonność, że zawsze trzymał z dziewczynami i to
    tyle. Nikt w moich czasach nie pomyślał, że to homoseksualista, a on się
    z tym nie obnosił, nie zaczepiał innych, ani jego rodzice nie żądali
    specjalnego traktowania.

  • 112. Data: 2020-06-27 16:12:37
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.06.2020 14:35, Kżyho wrote:

    > Za dużo PiSolubów i TVPis słuchasz. Bo to są tak wierutne bzdury, że aż
    > trudno czytać... :/

    Ja ani za pisem nie jestem ani nie oglądam tvpinfo ale akurat kwestie
    lgbt i niezasiedlania kraju murzynami popieram.
    Nie ma dobrego wyboru w dzisiejszej polityce ale wolę żyć w białym
    społeczeństwie wolnym od ideologii lgbt. Nie zgadzam się na przyjmowanie
    murzynów z afryki jako uchodźców w naszym kraju i będę głosował na Dudę.
    Na pewno nie na lewaka.

  • 113. Data: 2020-06-27 22:42:51
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >społeczeństwie wolnym od ideologii lgbt. Nie zgadzam się na przyjmowanie
    >murzynów z afryki jako uchodźców w naszym kraju i będę głosował na Dudę.

    Gratuluje złamania ciszy wyborczej. Zawsze byłeś kretynem.

  • 114. Data: 2020-06-27 23:24:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty jesteś kretynem. Złamanie ciszy wyborczej polega na namawianiu żeby na kogoś
    konkretnego głosować. To jak będzie głosował to informacja a nie agitacja.

  • 115. Data: 2020-06-28 08:53:09
    Od: Runt <r...@a...prv>

    > Ty jesteś kretynem. Złamanie ciszy wyborczej polega na namawianiu żeby na kogoś
    konkretnego głosować. To jak będzie głosował to informacja a nie agitacja.

    widzisz zenusiu, to dowód na to, że nie jesteś mądry ale że masz
    makrocefalię.

    Brawo zenusiu! Dowal mu! Z kopa! Z fleka popraw. I do dołu z wapnem!

    Jutro zenusiu jest twój dzień. Jesteś przygotowany? ;-)))

    --
    Runt

    http://100aferpis.pl/

  • 116. Data: 2020-06-28 14:10:24
    Od: <Ghost>

    ooglegroups.com...

    >Ty jesteś kretynem. Złamanie ciszy wyborczej polega na namawianiu żeby na
    >kogoś konkretnego głosować. To jak będzie głosował to informacja a nie
    >agitacja.

    Gratuluje uporu w byciu kretynem.

  • 117. Data: 2020-06-28 14:13:25
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    [ciaaaaach]

    Szkoda, ze "dlaczego nie napalm" juz nie jest popularny. Tyle sie
    napracowałeś.

  • 118. Data: 2020-07-05 04:50:06
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 22.06.2020 o 18:39, collie pisze:

    > Mów za siebie.

    A ten tekst trąci homofobią

  • 119. Data: 2020-07-05 11:26:01
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > A ten tekst trąci homofobią

    Przepraszam a jakie było pytanie?
    K.

  • 120. Data: 2020-07-05 13:30:03
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.07.2020 04:50, MK wrote:

    > A ten tekst trąci homofobią

    Ja do homoseksualistów nic nie mam. Niech sobie żyją w pokoju ale niech
    nie paradują i niech nie indoktrynują ludzi w przestrzeni publicznej.
    Homoseksualizm to ich prywatna sprawa i wiedza o nim nie powinna być
    szerzona w szkołach ani innych miejscach gdzie są inni ludzie.
    Uważam, że prawo powinno zabraniać propagandy homoseksualnej.