  • 1. Data: 2009-03-08 13:38:16
    Temat: Remover Tytan Professional firmy Selena - ktoś testował?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Walczę obecnie z usuwaniem resztek silikonu i różne niby środki do jego
    usunięcia jak np. firmy Soudal są do niczego.
    Znalazłem w necie reklamę środka do usuwania silikonu i czy ktoś go już
    używał? Jakie były efekty? Nie uśmiecha mi się skrobanie silikonu nożykiem z
    płytek, bo niestety robią się rysy.

  • 2. Data: 2009-03-08 19:06:24
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:
    > usunięcia jak np. firmy Soudal są do niczego.
    Ten Soudala akurat dziala nawet ok aczkolwiek IMHO najlepszy( i
    najdrozszy zarazem) jest f-my HG.
    Zasada uzycia jest nastepujaca: najpierw scinasz tyle silikonu ile sie
    da jakas zyletka albo skalpelem. A dopiero resztki zmarujesz tym
    specyfikiem.
    Mozna zakleic to miejsce nieprzepuszczalna tasma i czekasz chwile (~30 min).
    Pozniej silikon usuwasz plastikowa szpachelka i odlazi bez problemu/
    Czasami przy wiekszych ilosciach zabieg trzeba powtorzyc 2-3 razy.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 3. Data: 2009-03-09 08:24:26
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozniej silikon usuwasz plastikowa szpachelka i odlazi bez problemu/
    > Czasami przy wiekszych ilosciach zabieg trzeba powtorzyc 2-3 razy.

    Niestey, nic takiego nie zaobserwowalem. Mam takie bardzo cienkie warstwy
    silikonu, smarowałem Soundalem, czekałem i kompletnie nic nie puszczało.
    Jeszcze jak była grubsza warstwa to część schodziła, ale ta cienka nic a
    nic.

  • 4. Data: 2009-03-09 09:11:49
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 09:24:26 +0100, Boombastic napisał(a):

> [...]
    > silikonu, smarowałem Soundalem, czekałem i kompletnie nic nie puszczało.
    > Jeszcze jak była grubsza warstwa to część schodziła, ale ta cienka nic a

    zmywałem Soudalem, ale jako ciekawostkę podam - potem chciałem odtłuścić
    powierzchnię zmywaczem do hamulców/sprzęgieł (w sprayu) i okazało się że
    znacznie lepiej nadaje się on do usuwania starego silikonu (psiknąłem za
    dużo na powierzchnię silikonu w pobliżu)

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 5. Data: 2009-03-09 23:08:57
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Boombastic wrote:
    > Niestey, nic takiego nie zaobserwowalem. Mam takie bardzo cienkie
    > warstwy silikonu, smarowałem Soundalem, czekałem i kompletnie nic nie
    Hmm a moze to jakiegos rodzaju wypelniacz akrylowy ?
    Ten preparat z HG rozpuszcza i silikon i akryl.
    A tutaj masz note katalogowa:
    http://www.hgpolska.pl/component/option,com_produkty
    /task,item/Itemid,78/id,46/

  • 6. Data: 2009-03-10 08:19:38
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Hmm a moze to jakiegos rodzaju wypelniacz akrylowy ?
    > Ten preparat z HG rozpuszcza i silikon i akryl.
> [...]

    Nie, to silikon. Mam taką cienką wartswę wokół umywalki - niedokładnie
    starty przy zabezpieczaniu umywalki w blacie i za cholerę Soudal tego nie
    rusza.