  • 1. Data: 2009-11-22 15:21:28
    Temat: Rewizja fi 110 - jak podłączyć fi 50
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    Witam,

    Mam pion kanalizacyjny z założoną rewizją fi 110 (zakręcana pokrywa).
    Taka jak tu http://www.allegro.pl/item758674860_758674860.html
    Chciałbym poprzez tą zakręcaną pokrywę podłączyć doraźnie rurę fi 50 do
    umywalki.
    Czy są jakieś gotowe elementy redukcyjne gwint fi 110 (pokrywa rewizji) /
    kielich fi 50 ?
    Czy też tylko dziura w pokrywie i wklejenie kawałka kształtki z kielichem fi
    50 ?
    Jeśli klejenie to jak ?

    pozdrawiam
    leku

  • 2. Data: 2009-11-22 16:05:04
    Temat: Re: Rewizja fi 110 - jak podłączyć fi 50
    Od: Collet <r...@w...pl>

    On 22 Lis, 16:21, "leku" <l...@p...wprost.pl> wrote:
> [...]
    > kielich fi 50 ?
    > Czy też tylko dziura w pokrywie i wklejenie kawałka kształtki z kielichem fi

    ja kiedys zrobilem najzwyklejsza dziure otwornica, wprowadzilem 50-ke
    i silikonem ... pozniej gdy nadszedl czas demontazu, po prostu
    wywalilem i kupilem nowy dekielek ...

  • 3. Data: 2009-11-23 13:11:57
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    ja kiedys zrobilem najzwyklejsza dziure otwornica, wprowadzilem 50-ke
    i silikonem ... pozniej gdy nadszedl czas demontazu, po prostu
    wywalilem i kupilem nowy dekielek ...

    jako silikon fixall cristal soudala polecam

  • 4. Data: 2009-11-23 20:39:53
    Od: "leku" <l...@p...wprost.pl>

    Dzięki za porady, spróbuję wkleić rurę do pokrywy rewizji.

    pozdrawiam
    leku