  • 1. Data: 2009-11-21 20:24:33
    Temat: 0,5 m3 betonu B25
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Mam taki mały problem - potrzebowałbym maleńką ilość (0,5m3) dobrego betonu na
    wylanie podestu 3x1m. Zamawiając gruszkę zapłacę kilkaset zł za pompę i transport. Z
    betoniarki pewnie się tego nie ukręci. Co byście poradzili ? Zrobić B15 w betoniarce
    ?

  • 2. Data: 2009-11-21 20:44:51
    Temat: Re: 0,5 m3 betonu B25
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    William Bonawentura <n...@m...nie.pl> wrote:
> [...]
    > dobrego
    > betonu na wylanie podestu 3x1m. Zamawiając gruszkę zapłacę

    A po co Ci pompa?
    A co do ilości, to taką ilość, jak dobrze pogadzasz, przywiozą Ci
    bez problemu, mi dowozili na budowę metr sześcienny, zapłaciłem za
    niego raptem 30zł drożej (bo zamiast nominalnych 220zł zapłaciłem
    250). Jak jest dobra betoniarnia, to załatwi Ci to bez problemu,
    albo gdzieś zostanie tyle w gruszce, albo do gruszki pół metra
    więcej załadują i najpierw do Ciebie podjedzie. Jak wczesniej
    zamawiałeś u nich dużo (albo będziesz zamawiał), to w ramach
    poszanowania klienta mogliby nawet po prostu osobnym kursem puścić
    te pół metra ekstra do ciebie tylko, do mnie ten metr tak własnie
    przyjechał, grucha wywaliła go po prostu na ziemię, a majstry taczką
    przewieźli gdzie trzeba.

    > Z betoniarki pewnie się tego nie ukręci.

    B25? Nie ma szans.

    > Co
    > byście poradzili ? Zrobić B15 w betoniarce ?

    A to zależy co to za podest i dlaczego akurat B25 ma być. Jeśłi tam
    jakaś straszna wytrzymałość jest potrzebna, to nie ma bata, a jeśli
    chodzi o wodoszczelność, to rób w betoniarce i po prostu Hydrostopu,
    Betonszczela czy czegoś takiego dodaj.

    J.

  • 3. Data: 2009-11-21 22:37:45
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 21 Lis, 21:24, "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote:
    > (0,5m3) dobrego betonu na wylanie podestu 3x1m. (....) Zrobić B15 w betoniarce ?

    a ma oparcie na gruncie? robic b15 w betoniarce i domieszac czystego
    cementu wedle uznania juz w wylanym mokrym podescie i tyle
    co to wogole za podest? jakie tam ciezary przewidziane?

    z.

  • 4. Data: 2009-11-22 08:01:52
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    William Bonawentura pisze:
> [...]
    betoniarki pewnie się tego nie ukręci. Co byście poradzili ? Zrobić B15 w betoniarce
    masz auto z Hakiem ????
    przyczepa , gruba folia i jedz sam na betoniarnie i przywiez.
    Wielokrotnie widzialem jak takie male ilości brygady murarzy przywozily
    w podobny sposob na budowe

    Mayky

  • 5. Data: 2009-11-22 09:09:39
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 22 Lis, 09:01, MAYKY <m...@c...pl> wrote:

    > masz auto z Hakiem ????
    > przyczepa , gruba folia i jedz sam na betoniarnie i przywiez.
    > Wielokrotnie widzialem jak takie male ilości brygady murarzy przywozily
    > w podobny sposob na budowe

    Tylko nie w lato i nie jak ma pare km do betoniarni - juz widze te
    zagryzajace wargi zeby jak kolega stoi w korku, a beton wiaze w
    wypozyczonej przyczepie... :-)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-11-22 09:36:07
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    > Mam taki mały problem - potrzebowałbym maleńką ilość (0,5m3) dobrego
    > betonu na wylanie podestu 3x1m. Zamawiając gruszkę zapłacę kilkaset zł za
    > pompę i transport.

    Przywież sobie przyczepką z betoniarni. A njlepiej ukręć sobie sam
    betoniarką. Nie wiem co to za podest i dlaczego wymaga betonu z betoniarni.
    Te pół metra możesz w domu ukręcić i wytrzyma ze dwa pokolenia

    >Z betoniarki pewnie się tego nie ukręci.
    Co takiego innego robią w betoniarni co nie mozna zrobic na budowie?
    Przecież to tylko mieszanie kilku składników.

    Kr

  • 7. Data: 2009-11-22 09:57:17
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Tylko nie w lato i nie jak ma pare km do betoniarni - juz widze te
    > zagryzajace wargi zeby jak kolega stoi w korku, a beton wiaze w
    > wypozyczonej przyczepie... :-)))
    > pozdr.

    Lata nie ma a i do betoniarni mam 5km bez korków.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-11-22 09:59:32
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "zbooY" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    > cementu wedle uznania juz w wylanym mokrym podescie i tyle
    > co to wogole za podest? jakie tam ciezary przewidziane?

    Nie. Podest jest rozpięty na dlugości 3m w poprzek klatki schodowej i będa się na nim
    opierały schody drewniane. W środku projektant zaplanował normlne zbrojenie prętami
    wzdłużnymi.

  • 9. Data: 2009-11-22 10:00:51
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    betoniarki pewnie się tego nie ukręci. Co byście poradzili ? Zrobić B15 w betoniarce

    Tak jeszcze zapytam. Czy kupię gdzieś na Śląsku taki wynalazek:
    http://www.baumit.com/pl/misc/doc/kartytechniczne/Ho
    bbyBeton.pdf ?
    Ewentualnie czy ktoś inny jeszcze robi taką mieszankę ?

  • 10. Data: 2009-11-22 10:08:38
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    > Tylko nie w lato i nie jak ma pare km do betoniarni - juz widze te
    > zagryzajace wargi zeby jak kolega stoi w korku, a beton wiaze w
    > wypozyczonej przyczepie... :-)))
    > pozdr.
    Pesymista :):):)