  • 1. Data: 2009-11-21 17:59:12
    Temat: instalator kominków- Wrocław
    Od: "Vicia" <p...@v...pl>

    hej znacie jakas firme SPRAWDZONĄ zajmujaca sie zabudowa kominkow (regips,
    moze jakies rozprowadzenie) z wroclawia lub okolic?
    bede wdzieczny za wszelkie namiary
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2009-11-21 19:18:36
    Temat: Re: instalator kominków- Wrocław
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Vicia" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    > hej znacie jakas firme SPRAWDZONˇ zajmujaca sie zabudowa kominkow (regips,
    > moze jakies rozprowadzenie) z wroclawia lub okolic?
> [...]
    p. Darek Maleszak
    695 759 856
    powołaj sie na Piotra z Św Katarzyny
    instalował u mnie wkład Aristo + zabudowa KG + DGP

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2009-11-21 21:24:14
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    > p. Darek Maleszak
    > 695 759 856
    > powołaj sie na Piotra z Św Katarzyny
    > instalował u mnie wkład Aristo + zabudowa KG + DGP

    dziakie wielkie, a bylaby szansa zebys mi podeslal fotke jak mu to wyszlo?
    nie ukrywam ze ciagle szukam koncepcji jaki projekt wybrac, dlatego kazdy
    pomysl sie liczy:)
    pzdr
    Anax

  • 4. Data: 2009-11-21 21:32:04
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "AnaxWRC" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ukrywam ze ciagle szukam koncepcji jaki projekt wybrac, dlatego kazdy

    http://vivaldiego.wroclaw.pl/~hojnorek/Emeryka/Zdjec
    ia/d180_kominek.jpg

    zaglądnij na forum muratora.
    jest tam wątek poświęcony instalacji kominka (jakich błędów uniknąć) oraz
    wątek ze zdjęciami kominków forumowiczów
    moja obudowa oczywiście będzie jeszcze malowana :))