  • 1. Data: 2016-04-04 14:51:15
    Temat: Rozcienczenie silikonu
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    Witam

    Pytanie praktyczne.

    Czym rozcienczyc silikon bezoctowy, zeby stal sie bardziej plynny do
    nalozenia?

    Warunki:
    -Silikon bezoctowy
    -Silkikon jest plynny, do nalozenia
    -Rozpuszczalnik ma nie zmienic jego wlasciwosci po zaschnieciu, zwiazaniau.

    -Nie chce rozuszczac zaschnietego, mowa o takim co ma dopiero zwiazac.

    pozdro

  • 2. Data: 2016-04-04 18:37:14
    Temat: Re: Rozcienczenie silikonu
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 04.04.2016 o 14:51, Tmek pisze:
> [...]
    >
    > -Nie chce rozuszczac zaschnietego, mowa o takim co ma dopiero zwiazac.

    Tylko z ciekawości poszukałem, bo nie mam żadnych doświadczeń.
    Tu masz starą dyskusję na podobny temat.
    http://www.znaczacy.com/rozcienczalnik-do-silikonu-t
    467782
    Z drugiej strony silikon chyba nie jest roztworem, a polimerem więc
    trudno o jakiś rozcieńczalnik nie zmieniający parametrów.
    Może jednak to się nada?
    http://kauposil.com/sklep/pl/c/Silikone-Thinner/45

  • 3. Data: 2016-04-04 21:31:39
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2016-04-04 o 18:37, t-1 pisze:

> [...]
    > Z drugiej strony silikon chyba nie jest roztworem, a polimerem więc
    > trudno o jakiś rozcieńczalnik nie zmieniający parametrów.

    Dzieki. Ta dyskusje widzialem, dlatego napisalem, ze nie do
    rozpuszczania zwiazanego.
    To drugie jest ciekawe.

    Znalazlem tez film w ktorym gosc rozpuszcza to najogolniej mowiac
    czystej benzynie lakowej, uscislajac bezzapachowym mineral spiryt.
    (cos jak odmiana tempertyny uzywana w malarstwie)

    https://www.youtube.com/watch?v=MC-KftF39J8

    Tmek