  • 1. Data: 2011-02-09 20:50:34
    Temat: Rura do okapu kuchennego
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Jak bardzo moze byc powyginana i na jakim odcinku? Chodzi mi o rure
    spiro.

    KADAR

  • 2. Data: 2011-02-09 21:33:20
    Temat: Re: Rura do okapu kuchennego
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    > Jak bardzo moze byc powyginana i na jakim odcinku? Chodzi mi o rure
    > spiro.

    Czym mniej powyginana tym lepiej ale dam ci rade.
    Uzyj jakiegos kleju z kartusza czy nawet silikonu i klej kazde laczenie rury
    wentylacyjnej, nawet przyklej tam gdzie laczy sie z okapem pod zabudowa.
    Jezeli zamkniesz okap jak ci sie zrobi cofka w kominie i rury wentylacyjne
    beda nieszczelne to cala zabowa sufitu i podloga na pietrze nad ta zabudowa
    bedzie zimna :-)
    To taka dobra rada zeby trzymac to idealnie hermetyczne :-)

  • 3. Data: 2011-02-10 07:44:01
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > bedzie zimna :-)
    > To taka dobra rada zeby trzymac to idealnie hermetyczne :-)

    Dzieki za rade ale ja doprowadzam tylko do komina a dalej to juz
    administrator. Chodzi mi o ten odcinek od okapu do komina. Zdaje sie
    ze bedzie to przypominalo troche litere Z dlatego chce sie upewnic ze
    bedzie ok.

    KADAR

  • 4. Data: 2011-02-11 17:06:28
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    U siebie zastosowalem rure w takiej grubosci, jak przewód kominowy czyli
    150mm. Jak najmniej luków. Zadnych redukcji srednicy ani kolanek. Rura idzie
    w szafce wiszacej i jest estetycznie oklejona samoprzylepna tasma
    aluminiowa. Dziala idealnie i cicho. Kuchnia otwarta.
    Celowo skuwalem sciane zeby zrobic luk, a nie kolanko. :)

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/