eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRusztowanie warszawskie jak zabezpieczyć by się nie przewróciło? › Rusztowanie warszawskie jak zabezpieczyć by się nie przewróciło?
    From: a...@a...pl
    Date: Sun, 23 Oct 2016 09:52:42 +0200
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Rusztowanie warszawskie jak zabezpieczyć by się nie przewróciło?

    Witam
    Ocieplam sobie hałupę i potrzebuję zabezpieczyć rusztowanie warszawskie
    aby się nie przewróciło. Kupiłem sobie 28 żeberek i ledwie wystarczyło mi
    na dwa słupki ... Można je jakoś rozciągnąć żeby starczyło na więcej
    ściany? Rusztowanie stoi z jednej strony na betonowej opasce wokół domu
    a z drugiej na betonowych bloczkach fundamentowych. Stoi dość stabilnie
    ale obawiam się czy to się nie przewróci (jakieś 6 metrów). Ostatnio parę
    dni lało tak że woda miejscami stoi. Podeprzeć niema za bardzo czym, mam
    tylko dwie krokwie tej długości. Przywiązać liną do dachu? Wszelkie
    sugestie mile widziane.