  • 1. Data: 2014-05-29 14:42:37
    Temat: Rynna problem ...
    Od: mono <m...@o...pl>

    Witam
    Co wymyśleć bo mam rynne i przy małych opadach deszczu, deszcz nie wpada
    do studzienki tylko leci na kostke ( a kostka sie zapada ). Myślałem o
    jakimś przedłużeniu, tylko jakim...czy kupić rynne i uciąć kawałeczek
    czy jak. Prosze o rady

  • 2. Data: 2014-05-29 18:40:00
    Temat: Re: Rynna problem ...
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 29-05-2014 14:42, mono pisze:
> [...]
    > do studzienki tylko leci na kostke ( a kostka sie zapada ). Myślałem o
    > jakimś przedłużeniu, tylko jakim...czy kupić rynne i uciąć kawałeczek

    No nie ma innego rozwiązania (oprócz przesunięcia/powiększenia otworu
    studzienki), jak sztukowanie. Jeśli miejsce mało widoczne, to sztukujesz
    kawałkiem rury PVC. Jeśli widoczne i ma być pięknie, to niestety trzeba
    spawać, ew. ponitować, a szczeliny wypełnić silikonem czy jakąś
    ośmiorniczką.

    --