  • Data: 2011-10-16 19:45:19
    Temat: Sadzenie drzewek owocowych
    Od: "t" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam dwa pytania:
    - kiedy można sadzić drzewka owocowe?
    - no bo np teraz już są przymrozki - czy to nie przeszkadza
    - czasem słyszę że jesenią - ale co to konkretnie znaczy - które
    miesiące; temperatura?

    - czy pod drzewka owocowe mogę podsypać trawe skoszoną kilka dni wcześniej
    - niemogłem zrobić wcześniej kompostu i teraz mam jedynie świerzo
    skoszoną trawe i chwasty
    czy takie coś mogę podsypać zamiast np torfu

    pomyślełem że wykope dołki do nich po kolei trawa; ziemia; drzewka.
    zastanawiam się tylko czy jak to zacznie pracować wytwoży się temperatura
    czy gazy czy grzyby to drzewka ne przetrwają zimy.

    Na mojej działce to jest raczej pasek z torfem (jak było to wyschnięte to
    był taki czarny pył)- coś pomieszanego.
    Muszę to czymś nawieźć ale wolałbym żeby
    koszt niebył wygurowany, więc mogę albo kupić torf albo poczekać do
    przyszłego roku, zakup obornia no to niewiem.

    romek - Łódź