  • 1. Data: 2009-04-18 10:18:14
    Temat: Sadzenie trawy
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Witam, chciałbym skopać kawałek ogródka i posiać trawę, czy jeszcze jest
    sens czy juz za późno?

    --
    PZ

  • 2. Data: 2009-04-18 10:44:03
    Temat: Re: Sadzenie trawy
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Fox pisze:
    > Witam, chciałbym skopać kawałek ogródka i posiać trawę, czy jeszcze jest
    > sens czy juz za późno?

    no.... niedługo już 13ta.... chyba juz troche za poźno.... ;-)))

    pozdrawiam sobotnio
    Michał

  • 3. Data: 2009-04-18 11:23:02
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Witam, chciałbym skopać kawałek ogródka i posiać trawę, czy jeszcze jest
    > sens czy juz za późno?

    Na nasiona ją siejesz czy po co?
    Normalna trawę na trawnik to chyba mozna kiedykolwiek posiać, no oprócz zimy
    ;-P
    No i przed 13 lub po 16 ;-P

    --
    Mariusz

  • 4. Data: 2009-04-18 13:34:32
    Od: "Fox" <p...@g...pl>

    Ok, czy wystarczy normalnie skopać ziemię i posiać trawę, czy jakieś nawozy,
    ściółki itp podkłady trzeba stosować?

  • 5. Data: 2009-04-18 16:57:43
    Od: "R" <n...@w...pl>

    to zależy, czy ma być aromatyczna, czy mocna, czy na handel czy dla własnego
    użytku ;-))))

  • 6. Data: 2009-04-18 19:06:43
    Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

    W dniu: 2009-04-18 15:34, użytkownik Fox napisał::

    > Ok, czy wystarczy normalnie

    spytac wujka googla.

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

  • 7. Data: 2009-04-18 20:11:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > to zależy, czy ma być aromatyczna, czy mocna, czy na handel czy dla
    > własnego użytku ;-))))
    >
    > Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    To nie takie proste. Poczytaj forum muratora tam uzyskasz odpowiedź.

    Kris

  • 8. Data: 2009-04-18 20:57:31
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com>

    R wrote:
    > to zależy, czy ma być aromatyczna, czy mocna, czy na handel czy dla
    > własnego użytku ;-))))
    >
    > Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    Sadzenie :) ja tam bym wolał posiać. Zresztą sadzenie jak sadzenie.
    Pikowanie trawy to dopiero zajęcie dla cierpliwych.

    pozdrawiam piątkowo p.

  • 9. Data: 2009-04-19 07:21:46
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Fox pisze:
    > Witam, chciałbym skopać kawałek ogródka i posiać trawę, czy jeszcze jest
    > sens czy juz za późno?

    Nie wiem jak duzy kawalek chcesz przeznaczyc pod ta uprawe ale boje sie
    ze nie przekonasz prokuratora ze to bylo "na wlasne potrzeby" :(

    szwagier

  • 10. Data: 2009-04-19 10:12:08
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Piotr_Boncza <o...@m...com> napisał(a):

    > Sadzenie :) ja tam bym wolał posiać. Zresztą sadzenie jak sadzenie.
    > Pikowanie trawy to dopiero zajęcie dla cierpliwych.

    A tak poważnienie to trawę jasne że można sadzić.
    Np. miałem skarpę, uklepałem ją, podsypałem odkwaszonym torfem (żeby lepiej
    trzymało wilgoć) i na to uło9zyłem łaty z darni, które ścinałem z innych
    niepotrzebnych miejsc. Potem jeszcze przez 2-3 tygodnie dbałem by nie
    przeschło i po roku otrzymałem piękną zbitą murawę. Z nasion by tak łatwo nie
    poszło, bo po stoku nasiona spływają.
    pzdr., PB