  • 1. Data: 2009-04-17 20:48:43
    Temat: studnia - CD
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    Dziura w ziemi wydziubana, wody jest jakieś 3 metry, no i chyba nadszedł
    czas montażu filtra :)
    Nawierciłem rurę kanalizacyjną 110mm i teraz pytanie:
    czy owinięcie jej w ramach filtracji geowłókniną to dobry czy zły pomysł ?
    - plus - jest tania i wszędzie można ją kupić
    - minus - jak na mój gust, może się szybko zapchać (no ale może mi się tylko
    wydaje)

    może być włóknina czy szukać jakiejś specjalnej siatki ??
    studnia będzie w piasku o granulacji takiej "drobnej nadmorskiej"

  • 2. Data: 2009-04-17 20:54:15
    Temat: Re: studnia - CD
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Mustafa pisze:
> [...]
    >
    > może być włóknina czy szukać jakiejś specjalnej siatki ??
    > studnia będzie w piasku o granulacji takiej "drobnej nadmorskiej"

    To proponuję wziąć tą "granulację" i udać się do hurtowni, tam dobiorą
    filtr. Każdy pomysł dobry, ale kawy z piaskiem to nie chciałbym pić,
    herbata ujdzie ;).

  • 3. Data: 2009-04-17 21:17:48
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > kawy z piaskiem to nie chciałbym pić, herbata ujdzie ;).

    aaaa - zapomniałem dodać :)
    woda ze studni WYŁĄCZNIE do podlewania no i może do uzupełniania ubytków w
    oczku - w domu mam wodociągową "kraniczankę" i nie zamierzam tego zmieniać
    :)

  • 4. Data: 2009-04-17 21:25:13
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Mustafa pisze:

> [...]
    > oczku - w domu mam wodociągową "kraniczankę" i nie zamierzam tego zmieniać

    Tak, też pomyślałem ;), ale wolałem byś ostrożny: napisałeś wody jest
    3m, a dziura może być na 20 m ;)) no i wcześniej mi umknęły
    wcześniejsze posty.