  • 1. Data: 2009-03-20 13:08:51
    Temat: Save A Blade czyli ostrzałka nożyków do golenia czy działa?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Może ktoś to kupił albo czytał czy to rzeczywiście działa? Fajnie by było na
    jednym nożyku cały rok się golić:) Teraz miesiąc a maksymalnie dwa jeżeli są
    dobre oryginalne. Jak kupiłem jakieś podróby gillette to kilka razy udało
    się bez bólu ogolić.

  • 2. Data: 2009-03-20 14:17:03
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 20 Mar, 14:08, "ZS" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > dobre oryginalne. Jak kupiłem jakieś podróby gillette to kilka razy udało

    Ja sie golę bez bólu i bez wymiany ostrza nawet półtora roku.
    Ale to maszynka elektryczna :-)

    Cudów nie ma, tępienie to proces uszkadzania ostrza, ostrzenie to
    doprowadzanie do porządku przez usunięcie części ostrza.
    Efekt ubytek materiału, nie może to trwać za długo.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-03-21 11:08:08
    Od: Adam Foton <u...@g...comk>

> [...]
    > dobre oryginalne. Jak kupiłem jakieś podróby gillette to kilka razy udało

    Maszynka reczna za 15pln, do tego paczka zyletek za 4pln i masz golenie
    na caly rok. Nastepne lata juz tylko piana + zyletki.

    AF

  • 4. Data: 2009-03-21 11:19:17
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Foton" <u...@g...comk> napisał w
    wiadomości news:gq2hqq$mha$1@inews.gazeta.pl...

    > Maszynka reczna za 15pln, do tego paczka zyletek za 4pln i masz golenie na
    > caly rok. Nastepne lata juz tylko piana + zyletki.

    Wygląd twarzy - bezcenne.

  • 5. Data: 2009-03-21 11:38:21
    Od: "hovat" <h...@g...pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na jednym nożyku cały rok się golić:) Teraz miesiąc a maksymalnie dwa
    > jeżeli są dobre oryginalne. Jak kupiłem jakieś podróby gillette to kilka

    kupuj orginalne nozyki

    lub na allegro od osób które nie maja ich mase na sprzedaz tylko kilka
    sztuk, a jesli ktos ci powie ze sa z uk to dobrze bo tamtejsi polacy
    zatrudnieni w fabryce gillette wynosza ostrza ... no wiesz POLAK POTRAFI

  • 6. Data: 2009-03-21 13:47:53
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sat, 21 Mar 2009 11:38:21 -0000, hovat napisał(a):

    > sztuk, a jesli ktos ci powie ze sa z uk to dobrze bo tamtejsi polacy
    > zatrudnieni w fabryce gillette wynosza ostrza ... no wiesz POLAK POTRAFI

    To cieniasy są i tyle. Brytyjczycy zatrudnieni w polskich bankach cedzą nas
    z miliardów każdego roku - to są dopiero cwaniaki

    T.

  • 7. Data: 2009-03-22 20:34:15
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    hovat <h...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > sztuk, a jesli ktos ci powie ze sa z uk to dobrze bo tamtejsi polacy
    > zatrudnieni w fabryce gillette wynosza ostrza ... no wiesz POLAK POTRAFI

    Zaraz w UK,~~~w Łodzi też produkcja Gilette na całego. Pełno nozyków,
    ostrzy na Allegro.Mam blisko i chcialem osobiscie odebrać. Jakoś za kazdym
    razem odmowa- pełna konspiracja- więc czyzby wstydzili się swego oblicza..??

  • 8. Data: 2009-03-25 18:07:54
    Od: "hovat" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kazdym
    > razem odmowa- pełna konspiracja- więc czyzby wstydzili się swego

    zapewne masz rację a druga sprawa to zapewne to ze zarabiają jeszcze na
    przesyłkach : ))

  • 9. Data: 2012-09-17 12:01:32
    Od: d...@g...com

    W dniu środa, 25 marca 2009 19:07:54 UTC+1 użytkownik hovat napisał:
    > Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > zapewne masz rację a druga sprawa to zapewne to ze zarabiają jeszcze na
    > przesyłkach : ))

    Pracownicy Gilletta kupuja wszystko za 1/3 ceny sklepowej:P

  • 10. Data: 2012-09-18 02:08:17
    Od: k...@v...pl

    W dniu piątek, 20 marca 2009 14:08:51 UTC+1 użytkownik ZS napisał:
> [...]
    > dobre oryginalne. Jak kupiłem jakieś podróby gillette to kilka razy udało

    Nie wiem co masz na myśli pisząc nożyki. Żyletki daje się naostrzyć na szklance.
    Oczywiście przed naostrzeniem musi jeszcze trochę ciąć. Mocno to awaryjne ostrzenie,
    ale w sytuacji kiedy nie ma nowej żyletki a stara już prawie nie tnie niezastąpione.
    Pod warunkiem że ma się szklankę.