  • 1. Data: 2012-10-02 10:25:12
    Temat: Scianka działowa a zabudowa KG
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Witam

    Powiedzcie mi proszę, jakie są przeciwwskazania do zabudowania najpierw
    skosów i sufitów KG "po całości" a następnie podmurowania ścianek
    działowych.

    pozdrawiam

    mcs

  • 2. Data: 2012-10-03 09:51:47
    Temat: Re: Scianka działowa a zabudowa KG
    Od: "Rafał" <elkacper(USUNTO)@interia.eu>

    Użytkownik "mcs" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Powiedzcie mi proszę, jakie są przeciwwskazania do zabudowania najpierw
    > skosów i sufitów KG "po całości" a następnie podmurowania ścianek

    Sam nie wiedziałem, a czytałem o obu wersjach że najpierw jedno potem drugie
    i odwrotnie.
    Nie znalazłem rozwiązania, nie było zdecydowanych opinii.
    Więc usiadłem sam przemyślałem wszystko co przyszło mi do głowy i zrobiłem
    najpierw sufity, skosy, potem działowe. Tylko ja mam działowe też w płytach
    GK

    Rafał

  • 3. Data: 2012-10-03 10:16:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Powiedzcie mi proszę, jakie są przeciwwskazania do zabudowania najpierw
    > skosów i sufitów KG "po całości" a następnie podmurowania ścianek
    > działowych.

    Pękanie na łączeniu. Ścianka będzie sztywna a dach będzie pracował. Gdy
    ścianki dzielą połać na małe fragmenty to te podwieszane sufity w
    poszczególnych pomieszczeniach mniej pracują.

    Z drugiej strony jak najpierw zrobisz cały skos to w przyszłości możesz
    zmienić układ ścianek - jeśli oczywiście też masz wylewkę po całości i
    ścianki na wylewce a nie na stropie.

    No i jeszcze trzecia kwestia - rozchodzenie się dźwięków - tu najlepiej mieć
    najpierw ścianki później oddylatowane wylewki w każdym pomieszczeniu i
    sufity podwieszane niezależne w każdym pomieszczeniu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2012-10-04 07:50:03
    Od: "mcs" <...@...pl>

    > Z drugiej strony jak najpierw zrobisz cały skos [..]

    ja już mam zrobione jako oddzielne pomieszczenia. Znajomy ma zamiar robić
    jako całą płaszczyznę i pytał o przeciwwskazania.

    pozdrawiam

    mcs