  • 1. Data: 2012-10-01 21:25:03
    Temat: ekogroszek z LM
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    co to za cudo i jak sie pali?

    Pozdrawiam

    rt

  • 2. Data: 2012-10-02 09:30:06
    Temat: Re: ekogroszek z LM
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 01.10.2012 21:25, decore-meble.pl wrote:
    > witam
    >
    > co to za cudo i jak sie pali?

    Sprawdz i nam powiedz.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2012-10-02 09:57:12
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-10-01 21:25, decore-meble.pl pisze:
    > witam
    >
    > co to za cudo i jak sie pali?

    Nie wiem co jest LM, ale widziałem w Castoramie tani ekogroszek. To jest
    groszek czeski (brunatny). Paliłem takim czeski ekogroszkiem. Jak nie
    jest strasznie zimno, to daje radę. Ale idzie go jakieś 50% więcej niż
    zwykłego kamiennego. Plus jest taki, że fajnie się spala - praktycznie
    na pył. Czyli częściej musisz zasypywać, ale rzadziej wybierasz popiół.
    No i jak są duże mrozy, to nie daje rady (za mało kaloryczny).

    Pozdrawiam,
    MW