  • 31. Data: 2010-06-23 18:10:30
    Temat: Re: Sedes elektroniczny
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hvtbl3$t1k$1@opal.futuro.pl...

    > No ale to prawda:-)

    Ja w to wierze. :-)

    > Bateria bidetowa jaą znamy ze sklepów sika wodą dokładnie tam gdzie
    > kobieta ma łechtaczkę. Kobieta może się lekko na bidecie dświerzyć po
    > miłości, bo im zawsze coś tam wypływa :-)

    Nie no rewelacja. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2010-06-23 18:23:36
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    ciach
    > najlepsze jest to:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Wirel
    ess_toilet_control_panel_w._open_lid.jpg&filetimesta
    mp=20070315010230

    > ciekawe czy maja na uniwersytetach kierunki obsługi washletów? :)
    hmmm ciekawe czy można tym pograć w sieci :)

  • 33. Data: 2010-06-23 18:34:30
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <s...@c...chrl> wrote in message

    > Nie no rewelacja. :-DD

    hehe ale oka kakaowego nie ma jak umyć :-) Kto ma bidet i próbował to wie
    :-)
    Tylko się wstydzą o tym rozmawiać :-)

    Bidet powinien mieć taką budowę, że siadasz, dociskasz ciałem dla
    uszczelnienia czyli pośladkami i udami po czym naciskasz i ci dużym
    ciśnieniem robi fontannę z dołu.
    Napuszczanie wody do bidetu jak do miski to obrzydliwe :-)
    Może ci co mają bidet z sikającym sitkiem od dołu są szczęśliwsi.
    Natomiast wątpię aby deska uspa po wypróżnieniu miała cię wymyć 1300
    mililitrami wody bez detergentu. Bzdura.

  • 34. Data: 2010-06-23 19:16:12
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 23-06-2010 20:34, kiki pisze:
> [...]
    > Natomiast wątpię aby deska uspa po wypróżnieniu miała cię wymyć 1300
    > mililitrami wody bez detergentu. Bzdura.

    Tutaj nikt się nie skarży na niedomywanie:
    http://reviewbidets.com/bidet-washlet-reviews/bio-bi
    det-bb-1000/#comment-555

  • 35. Data: 2010-06-23 19:46:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jackare pisze:
    > Jeżeli ktoś bardzo chce mieć bidet a nie ma na to miejsca, może sobie
    > sprezentować sedes elektroniczny. Właśnie coś takiego zainstalowaliśmy
    > jednemu z moich klientów - było to warunkiem wynajmu mieszkania. W sumie
    > niezła rzecz.
    > Przykładowy link
    > http://www.lazienkaplus.pl/geberit-aquaclean-4000-14
    8130111,produkt,51011.html

    Jak dla mnie przerost formy nad treścią. Pomijając przypadek ludzi
    niepełnosprawnych, wyposażenie klasyczne (papier + umywalka) jest
    prostsze, tańsze i co najmniej tak samo skuteczne.

    No chyba że ktoś ma tak maciupki kibelek, że nie ma miejsca nawet na
    małą umywalkę, ale w takim przypadku projektant powinien zostać
    zastrzelony ;)

  • 36. Data: 2010-06-23 19:46:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Panslavista pisze:

    > Niedługo będą mieli wnęki wielkości trumny do spania.

    Już dawno mają ;) W starej Sondzie pokazywali taki ich hotelik...

  • 37. Data: 2010-06-23 19:57:07
    Od: witek <w...@e...com.pl>

    W dniu 23-06-2010 21:46, Andrzej Lawa pisze:

    > Już dawno mają ;) W starej Sondzie pokazywali taki ich hotelik...
    To się nazywa hotel kapsułkowy
    http://www.geobeats.com/videoclips/japan/tokyo/capsu
    le-hotel

  • 38. Data: 2010-06-24 06:38:43
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Mam i używam bidet na codzień.
    Nie wyobrażam sobie aby po poważnym posiedzeniu nie umyć drugiej strony gęby
    nad bidetem. Jeżeli przydaży mi się załatwić gdzieś poza domem to po
    powrocie do domu bidet jest pierwszym miejscem do którego zmierzam.
    To co piszą przeciwnicy tylko potwierdza że po prostu nie mają pojęcia jak
    się z tego korzysta i nie korzystali.
    Nie będę wnikał co i jak bo to jest indywidualna sprawa ale zapewniam robi
    się to zupełnie bezproblemowo a już napewno bez jakiś pozycji okracznych jak
    ktoś napisał że jeszcze buty ściągać. Bzdura i tyle. Tak samo bzdurą jest
    że trzeba napuszczać wody albo to ze cos się rozchlapie. Aaa i jeszcze
    jedno... jak myślicie po co wylewka w baterii bidetowej ma możliwość
    skierowania strumienia w dowolną stronę?

    Zwróćcie uwagę że Arabowie w swoim zwyczaju nie używają papieru toaletowego.
    Oni podmywają się za kazdym razem.
    Częstym charakterystycznym znakiem rozpoznawczym że z toalety korzysta jakiś
    Arab jest stojąca duża butelka z wodą obok kibelka.

    Marek

  • 39. Data: 2010-06-24 06:56:17
    Od: witek <w...@e...com.pl>

> [...]
    > Natomiast wątpię aby deska uspa po wypróżnieniu miała cię wymyć 1300
    > mililitrami wody bez detergentu. Bzdura.

    No to tu masz wersję z większym ciśnieniem:
    http://www.youtube.com/watch?v=_KS8bBAMV5o

  • 40. Data: 2010-06-24 10:41:39
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "marko1a" <m...@l...de> wrote in message
> [...]
    > się to zupełnie bezproblemowo a już napewno bez jakiś pozycji okracznych
    > jak ktoś napisał że jeszcze buty ściągać. Bzdura i tyle.

    Wiesz ale nie powiesz :-)
    Oświeć nas jak należy sie wupiąć żeby na bidecie z górną baterią, tą
    kierowaną obmyć sie jak potrzeba?