  • 1. Data: 2009-05-24 09:35:18
    Temat: Siłowniki do bramy
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Czy możecie polecić jakieś sensowne siłowniki do otwierania lekkiej bramy.
    Jedno skrzydło ma ok 1 m długości, 1,4m wysokości, konstrukcja ażurowa,
    wypełniona listwami, więc lekka.
    Byłbym wdzięczny za polecenie czegoś najlepiej co sami znacie:
    - w sensownej cenie,
    - co jest trwałe i niezawodne w eksploatacji
    - ma dostępny sensowny serwis na Śląsku w okolicach
    Mikołów-Katowice-Gliwice.

    Dzięki
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2009-05-24 10:28:23
    Temat: Re: Siłowniki do bramy
    Od: psb <p...@p...to>

    Jackare pisze:
> [...]
    > - w sensownej cenie,
    > - co jest trwałe i niezawodne w eksploatacji
    > - ma dostępny sensowny serwis na Śląsku w okolicach

    Ja w takich przypadkach montuję Faac414 - poszukaj na allegro. Nie
    serwisowałem jeszcze ani jednej sztuki pomijając 2 przypadki po
    uderzeniu pioruna.

    psb

  • 3. Data: 2009-05-24 21:25:26
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 24.05.2009 psb <p...@p...to> napisał/a:

    > Ja w takich przypadkach montuję Faac414 - poszukaj na allegro. Nie
    > serwisowałem jeszcze ani jednej sztuki pomijając 2 przypadki po
    > uderzeniu pioruna.

    Jesteś monterem..?
    Z jakimi firmami się zetknąłeś? Jakie możesz polecić, jakie stanowczo
    odradzić..?

    Jak się ma np do siebie FAAC, NICE, KEY, BENNINCA?
    Słyszałem, że FAAC jest cały metalowy w przeciwieństwie do NICEa...
    prawda to..?

    A czy możesz powiedzieć jak wygląda wnętrze tego siłownika 414..? Znaczy
    jest silnik, przekładnia (ślimakowa?) i pewnie kręcąca się śruba. A po
    śrubie jeździ nakrętka która jest połączona z tym
    chromowanym/nierdzewnym goleniem... Tak to wygląda..?
    Ale co mnie interesuje najbardziej: czy uszczelniania tych goleni nie
    zużywają się po czasie..? Jest to rozbieralne/wymienialne? Smarować to
    trzeba..? Jeśli nie - to nie hałasuje (piszczy zgrzyta) po czasie?

    Z racji tych obaw o uszczelnienia bardziej przypadłby mi do gustu model
    413, ale... tam jest śruba na wierzchu (zapewne smarowana) to pewnie
    dzieciaki łapy tam będą w stanie włożyć i się upaćkać? Czy raczej jest
    to niemożliwe? Bo jak już wsadzą łapy, to potem zaraz tam napchają
    patyków i kamieni :P
    Przy okazji: jak realizowany jest napęd w tych 413? Jakiś mniejszy ten
    silnik? I przekładnia planetarna..? Możesz pokrótce napisać, bardzo
    ciekaw jestem. No i zalety 413 w stosunku do 414 i odwrotnie :)

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 4. Data: 2009-05-25 04:11:24
    Od: Madz <k...@p...pl>

    Dnia Sun, 24 May 2009 23:25:26 +0200, szadok napisał(a):

    > Jak się ma np do siebie FAAC, NICE, KEY, BENNINCA?
    > Słyszałem, że FAAC jest cały metalowy w przeciwieństwie do NICEa...
    > prawda to..?

    Wsrod znajomych po rowno wystepuje FAAC i NICE. Nikt poki co nie mial
    zadnych problemow. Sam mam NICE'a ponad 4 lata (w dwoch bramach - 4
    skrzydla). Jak sam wybieralem, to slyszalem opinie, ze elektronika w
    NICE'ach jest znacznie bardziej odporna. Pozostaja jeszcze kwestie wizualne
    - ale co kto woli :). Duzo osob zachwalalo Beninca..

    m.

  • 5. Data: 2009-06-03 15:47:59
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Ja w takich przypadkach montuję Faac414 - poszukaj na allegro. Nie
    > serwisowałem jeszcze ani jednej sztuki pomijając 2 przypadki po uderzeniu
    > pioruna.
    >
    > psb

    Ostatecznie kupilem moovo- produkt nice. Napędy z ramionami obrotowymi.
    Zobaczymy jak się sprawdzą. Póki co działąją.
    --
    Jackare