  • 1. Data: 2009-04-01 17:58:05
    Temat: Sławojka
    Od: "Ponury Jacek" <k...@w...pl>

    Witam!

    Mam trochę śmierdzące pytanie ;-)
    W jakiej odległości od płotu z sąsiadem mogę ulokować drewniany kibelek?
    Mam zamiar obudować go okrąglakami i zrobić strzechę żeby trochę zamaskować
    jego przeznaczenie.
    Używam bakterii do rozkładu masy wsadowej ;-) ale chcę też być w zgodzie:
    1. z sąsiadem,
    2. z przepisami.
    Przed ostateczną robotą mogę go jeszcze łatwo przenieść w odpowiednie
    miejsce.
    Proszę o rady i może jakieś pomysły?
    Pozdrawiam!

    P.s
    Było dziś słonecznie więc odwiedziłem działeczkę!
    To dopiero doładowanie!!!

    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-01 18:20:03
    Temat: Re: Sławojka
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gr0ahk$9ki$2@nemesis.news.neostrada.pl Ponury Jacek
    <k...@w...pl> napisał(a):

    > W jakiej odległości od płotu z sąsiadem mogę ulokować drewniany
    > kibelek? Mam zamiar obudować go okrąglakami i zrobić strzechę żeby
    > trochę zamaskować jego przeznaczenie.

    Hejka. Myślę, że powinieneś dobudować go do domku. Na miejscu sąsiada
    pewnie wkurzyłby mnie widok kibelka za płotem. :-(
    Pozdrawiam niestresująco Ja...cki

  • 3. Data: 2009-04-01 19:53:08
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Ponury Jacek pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam trochę śmierdzące pytanie ;-)
    > W jakiej odległości od płotu z sąsiadem mogę ulokować drewniany kibelek?

    Zacznij od tego, że sąsiad buduje kibelek w odległości x metrów od
    mojego płotu...
    Co mam zrobić aby tego nie robił?
    ;-)
    Mała podpowiedź:
    http://www.badkowo.gmina.pl/index.php?option=com_con
    tent&task=view&id=218&Itemid=105

    --
    pozdr. Jerzy

  • 4. Data: 2009-04-01 20:06:08
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Ponury Jacek pisze:
    > Witam!
    [...]
    > Proszę o rady i może jakieś pomysły?

    Fantazjować możesz ale w granicach prawa:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19961320622&type=3&name=D19960622Lj.pdf
    --
    pozdr. Jerzy

  • 5. Data: 2009-04-01 23:06:31
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Ponury Jacek wrote:
> [...]
    > W jakiej odległości od płotu z sąsiadem mogę ulokować drewniany
    > kibelek? Przed ostateczną robotą mogę go jeszcze łatwo przenieść w

    to przenieś go w odpowiednie miejsce.
    moon