  • 1. Data: 2009-03-31 10:55:06
    Temat: Trufle
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Czy ktoś z Was miał z nimi w Polsce do czynienia?
    SJS

  • 2. Data: 2009-03-31 12:02:54
    Temat: Re: Trufle
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was miał z nimi w Polsce do czynienia?
    > SJS

    Ja. Nie powiem, gdzie rosną.

  • 3. Data: 2009-03-31 14:05:36
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was miał z nimi w Polsce do czynienia?

    Właśnie też jestem po lekturze ostatniej Angory ;)
    Ciekawy temat, jeszcze ciekawsze ceny.
    Jak to uprawiać ? Czy ktoś serio miał z tym do czynienia ?
    A może ktoś jadł? Jak to smakuje ?

  • 4. Data: 2009-03-31 14:54:29
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    oglądałem film o truflach we Francji i przypomniało mi się, że w czasach
    królewskich w Polsce też wykorzystywano świnie do poszukiwań trufli

    > Jak to uprawiać ? Czy ktoś serio miał z tym do czynienia ?

    na filmie pokazywano "hodowle" drzew truflowych w tym przykładzie były to
    dęby "zakażone" od małego czyli od żołędzia truflami
    czas oczekiwania na pierwsze zbiory od 3 do 10 lat
    podali informację, że trufle żyją także w mikoryzie z lipami a ponieważ mam
    na działce 70 lip więc temat mnie zainteresował

    > A może ktoś jadł? Jak to smakuje ?

    a nie wiem
    SJS

  • 5. Data: 2009-03-31 15:12:22
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]
    > podali informację, że trufle żyją także w mikoryzie z lipami a ponieważ
    > mam na działce 70 lip więc temat mnie zainteresował

    Moje Gratulacje !
    Chodzi mi o lipę, gdzie to można zobaczyć ?

  • 6. Data: 2009-03-31 15:50:21
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moje Gratulacje !
    > Chodzi mi o lipę, gdzie to można zobaczyć ?

    a tu http://www.rebkow.za.pl/ na godzinie czwartej
    a na serwerze http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/ pozycja X 447 698 i Y
    676351
    trzeba wejść przez link Mapy a na pozycji X 447782 Y 676816 ciekawostka -
    koło o średnicy około 80m a przyroda kół nie robi
    jakieś obok 500 m jest drugie koło ale o średnicy około 150-200m

    SJS

  • 7. Data: 2009-03-31 16:17:46
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości