  • 1. Data: 2011-08-23 12:57:09
    Temat: Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Szukam dobrego, sprawdzonego zestawu piekarnika i płyty indukcyjnej do
    zabudowy. Oprócz tego również pod zabudowę zmywarkę i okap podszawkowy.

    * Płyta - do 60 cm
    W internecie dość popularnym modelem jest płyty indukcyjnej jest Teka ir
    641 na którą chyba się zdecyduję. Ma ktoś jakieś zdanie o tej płycie?

    * Piekarnik - do 60 cm
    Może jakiś electrolux?

    * Okap
    * Zmywarka - do 40 cm

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-08-23 19:31:50
    Od: Qrczak <q...@o...pl>

    Dnia 2011-08-23 14:57, niebożę Krzysiek wylazło do ludzi i marudzi:
    > Szukam dobrego, sprawdzonego zestawu piekarnika i płyty indukcyjnej do
    > zabudowy. Oprócz tego również pod zabudowę zmywarkę i okap podszawkowy.
    >
    > * Zmywarka - do 40 cm

    W tym momencie życzę powodzenia.

    Qra

  • 3. Data: 2011-08-23 19:33:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysiek wrote:
> [...]
    > W internecie dość popularnym modelem jest płyty indukcyjnej jest Teka
    > ir 641 na którą chyba się zdecyduję. Ma ktoś jakieś zdanie o tej

    jest OK.. :) naprawdę jestem z niej zadowolony

  • 4. Data: 2011-08-23 20:00:54
    Od: "nornik" <j...@g...pl>

    A moze mu sie pacło, niech bedzie 45 cm ..moze byc ?
    ;-)

    nornik

  • 5. Data: 2011-08-24 06:44:06
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-23 21:31, Qrczak pisze:
    > Dnia 2011-08-23 14:57, niebożę Krzysiek wylazło do ludzi i marudzi:

    > W tym momencie życzę powodzenia.

    pomyliłem się, oczywiście do 45 cm.

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-08-24 20:28:22
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > jest OK.. :) naprawdę jestem z niej zadowolony
    Ja i moja żona również. Wkurza tylko piszczenie gdy się położy cokolwiek na
    panelu dotykowym...

    --
    Bartek

  • 7. Data: 2011-08-25 12:06:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Bartek wrote:

    > Ja i moja żona również. Wkurza tylko piszczenie gdy się położy
    > cokolwiek na panelu dotykowym...

    tak BTW

    to mam lodówkę, super z elektronicznym panelem itd...

    lodówk ma funkcję która wyłącza światełko jak sie zostawi otwarte drzwi, ma
    funkcję która sygnalizuje jak sie rozmraża zamrażalnik, ale nie ma k...
    funkcji piszczenia jak te główne drzwi sie zostawi otwarte.

  • 8. Data: 2011-08-25 12:39:01
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2011 14:06:14 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
    > ale nie ma k...
    > funkcji piszczenia jak te główne drzwi sie zostawi otwarte.
    Model z piszczeniem był pewnie stówę droższy :-)

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 9. Data: 2011-08-25 21:42:11
    Temat: Re: Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + pĹ?yta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W internecie dość popularnym modelem jest płyty indukcyjnej jest Teka
    > ir 641 na którą chyba się zdecyduję. Ma ktoś jakieś zdanie o tej

    Jest w porządku.
    Pozostały sprzęt do zabudowy, czyli lodówkę, piekarnik, kuchenkę mikrofalową
    i zmywarkę również Teki posiadam. Użytkuję od roku, bezproblemowo się
    sprawują. Zastrzeżenia mam jedynie do lodówki. A mianowicie mogłaby być ciut
    większa. No, ale lodówki do zabudowy chyba tak mają, że są chude.
    Okap Globalo się dobrze sprawuje, tyle że wyspowy jest.

  • 10. Data: 2011-08-26 10:58:41
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > lodówk ma funkcję która wyłącza światełko jak sie zostawi otwarte drzwi,
    > ma

    Po co wyłączać to światło?

    Michał