  • 1. Data: 2011-08-23 14:19:10
    Temat: Zabawka dla dziecka szukam
    Od: Twat <n...@o...pl>

    Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:
    http://www.youtube.com/watch?v=vIJINiK9azc

  • 2. Data: 2011-08-23 18:53:20
    Temat: Re: Zabawka dla dziecka szukam
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Twat napisał(a):
    > Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vIJINiK9azc
    Fajna :) Ale myślę że to zabawka dla tatusia nie dla dziecka.
    Największą zabawą tatusia będzie robienie wrażenia na tych, co jej nie
    widzieli, nie tylko na dzieciach.
    Moim skromnym zdaniem, zabawka pierwszego i jedynego wrażenia.
    T.z. fajna, ale bardzo szybko sie znudzi, dziecku tez.
    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-08-23 19:03:52
    Od: "Biggie" <b...@...pl>

    Użytkownik "Twat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam GWP można kupić taką zabawkę dla dziecka:
    > http://www.youtube.com/watch?v=vIJINiK9azc

    Np na ebay:
    http://tnij.org/airswimmer

    Poza tym w kilku sklepach w USA wyprzedane lub nie wysyłają poza Amerykę
    Północną

    pzdr

    Biggie

  • 4. Data: 2011-08-23 19:06:09
    Od: "Biggie" <b...@...pl>

    Użytkownik "Biggie" <b...@...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Twat" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Np na ebay:
    > http://tnij.org/airswimmer

    Swoją drogą, normalna cena oscylowała w przedziale 39-49$ a tu taaaka cena.
    No cóż - rynek - a w Polsce kiedys to się nazywało SPEKULACJĄ i takich ludzi
    piętnowało się i wsadzao do więzienia ;)

    Biggie

  • 5. Data: 2011-08-24 06:12:22
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    > Użytkownik "Biggie" napisał w wiadomości grup

    Może coś z takich, jak tu:
    http://alezabawki.co/index.php?main_page=products_al
    l&zenid=f2ug7ncmt0554b9cdlk4etlcd3

  • 6. Data: 2011-08-24 08:34:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ranet.pl
    *Krzysztof 45* napisał(-a):

    > Moim skromnym zdaniem, zabawka pierwszego i jedynego wrażenia.
    > T.z. fajna, ale bardzo szybko sie znudzi, dziecku tez.

    Dziecko nową zabawką wykazuje zainteresowanie średnio kilka minut

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-08-25 00:33:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 08:12:22 +0200, jagr napisał(a):

    > Może coś z takich, jak tu:
    > http://alezabawki.co/index.php?main_page=products_al
    l&zenid=f2ug7ncmt0554b9cdlk4etlcd3

    Co ma piernik do wiatraka? Jeśli ktoś szuka zdalnie zdalnie sterowanego
    latającego rekina, to kupi drewnianą układankę?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-08-25 05:38:54
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...
    l&zenid=f2ug7ncmt0554b9cdlk4etlcd3
    > Co ma piernik do wiatraka? Jeśli ktoś szuka zdalnie zdalnie sterowanego
    > latającego rekina, to kupi drewnianą układankę?

    Sorry, nie skapowałem, że chodzi "tylko" o tego rekina.
    Jakoś pomyślałem, że przydałyby się również i inne pomysły.

  • 9. Data: 2011-08-25 19:54:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    ranet.pl

    > Dziecko nową zabawką wykazuje zainteresowanie średnio kilka minut

    wbrew pozorom dzieci potrafią sie najlepiej bawić kompletnie dziwnymi
    przedmiotami.

    Mój Wiktor odkrył że bloczek z betonu moórkowego można fajnie kruszyć starym
    przecinakiem, spędził nad tym zadaniem prawie godzinę czasu i zarezerwował
    sobie już łupanie na jutro.

  • 10. Data: 2011-08-25 19:59:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Biggie" <b...@...pl> napisał w wiadomości

    > Swoją drogą, normalna cena oscylowała w przedziale 39-49$ a tu taaaka
    > cena.

    Bo magazyny wyczerpane, rzuca nowa dostawe, bedzie z powrotem $50. Z tym, ze
    trzeba sobie jeszcze hel dokupic.