  • 1. Data: 2011-08-31 08:40:12
    Temat: Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
    produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
    Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
    Możecie coś polecić?

  • 2. Data: 2011-08-31 20:34:07
    Temat: Re: Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysiek wrote:
    > Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
    > produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
    > Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
    > Możecie coś polecić?

    było milion razy...
    dobre i tanie są gary z IKEI

  • 3. Data: 2011-09-01 07:38:23
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-31 22:34, Marek Dyjor pisze:

    > było milion razy...
    > dobre i tanie są gary z IKEI

    fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-09-01 07:40:04
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup

    >fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

    A dlaczego nie te z Ikei?

  • 5. Data: 2011-09-01 07:49:55
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-01 09:40, Kris pisze:

    > A dlaczego nie te z Ikei?

    póki co nie można kupić przez internet, chyba że coś się już zmieniło i
    o tym nie wiem...

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-09-01 08:38:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości grup

    > A dlaczego nie te z Ikei?

    >póki co nie można kupić przez internet, chyba że coś się już zmieniło i o
    >tym nie wiem...

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=gar
    nki+ikea

    Od dawna sporo produktów z ikea można kupić na allegro. Czasami udaje mi się
    coś dostać na Allegro taniej niz w Ikea.
    To samo z JYSK- na Allegro kupiłem 6 krzeseł po 190zł z przesyłką które w
    JYSK u mnie w mieście kosztowały 250zł sztuka.
    Przyszły zapakowane w oryginalne kartony JYSK

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 7. Data: 2011-09-02 07:57:55
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-01 09:38, Krzysiek pisze:

    > fakt, nie napisałem, chodzi mi o inne garnki niż z IKEI...

    Co myślicie o takim zestawie: Gerlach, Zestaw naczyń kuchennych Platine,
    10 elementów?

    Normalnie można go kupić za ok. 1200 zł, natomiast w ING
    bankujesz-kupujesz już za 690 zł.

    Ma ktoś z Was taki zestaw?

    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-09-02 14:31:04
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-08-31 10:40, Krzysiek pisze:

    > Możecie coś polecić?

    Używam od kilku lat tego zestawu, działa znakomicie:

    http://1002.pl/garnki-16-invico-szklana-pokr-p1997.h
    tml

    Bardzo dobrze na indukcji spisują się też zwykłe garnki emaliowane
    z Olkusza.

    T.

  • 9. Data: 2011-09-02 16:38:23
    Od: wolim <n...@t...pl>

> [...]
    > Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
    > produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.

    Taka kwota, to dla mnie majątek, jeśli chodzi o garnki.
    Jak kupowałem swoje na indukcje, to patrzyłem, żeby w miarę fajnie
    wyglądały i były ciężkie (grube dno).

    Kupiłem za niecałe 300 złotych zestaw Florina Prestige chyba w Selgrosie
    (albo innym markecie - nie pamiętam).
    Używam już 2 lata i sobie chwalę. Są solidnie wykonane, nic nie odpada,
    dobrze myją się w zmywarce itp.

    A 800 złotych całe wyposażenie kuchni (garnki, patelnie, sztućce, noże,
    itp.)

    Dla mnie w kuchni najważniejsze są noże - na te kasy nie byłoby mi
    szkoda, ale oczywiście z umiarem :)

    Pozdry,
    MW

  • 10. Data: 2011-09-04 09:01:15
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
    > produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
    > Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
    > Możecie coś polecić?

    Polecam po 2,5 roku używania garnki Tefal Classica. Podstawowy zestaw
    ganków - 400 zł na allegro.
    Bez problemu można dokupić pojedyncze elementy.
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=tefal+cl
    assica&category=15978&sg=0&params_top_cookie=635c869
    9ec6a48ca70780f0e041b45ce82fe39d8

    Patelnie - polecam Tefal Ingenio do indukcji.

    Druid29