    From: wolim <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
    Date: Fri, 02 Sep 2011 18:38:23 +0200

    W dniu 2011-08-31 10:40, Krzysiek pisze:
    > Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną, lub linii
    > produktów do kupienia jako osobne elementy do trzy osobowej rodziny.
    > Chciałbym się zmieścić w 800 zł.
    > Możecie coś polecić?

    Taka kwota, to dla mnie majątek, jeśli chodzi o garnki.
    Jak kupowałem swoje na indukcje, to patrzyłem, żeby w miarę fajnie
    wyglądały i były ciężkie (grube dno).

    Kupiłem za niecałe 300 złotych zestaw Florina Prestige chyba w Selgrosie
    (albo innym markecie - nie pamiętam).
    Używam już 2 lata i sobie chwalę. Są solidnie wykonane, nic nie odpada,
    dobrze myją się w zmywarce itp.

    A 800 złotych całe wyposażenie kuchni (garnki, patelnie, sztućce, noże,
    itp.)

    Dla mnie w kuchni najważniejsze są noże - na te kasy nie byłoby mi
    szkoda, ale oczywiście z umiarem :)

    Pozdry,
    MW