  • 11. Data: 2011-09-12 15:38:36
    Temat: Re: Sprawdzony zestaw garnków na indukcję
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-08-31 10:40, Krzysiek pisze:
    > Szukam sprawdzonego zestawu garnków na płytę indukcyjną,

    Każdy garnek do indukcji bedzie dzialal tak samo, conajwyzej jak ma
    cienkie dno to moze bardziej brzeczec.

    A jesli chodzi o pozostale walory uzytkowe to moja zona kupila raz
    Gipfel i teraz dokupuje.

    KJ

  • 12. Data: 2011-09-20 21:35:53
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jestem zadowolony z garnków Lagostina, ale generalnie drogie są.

    -----

  • 13. Data: 2011-09-20 21:45:41
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-09-20 23:35:53 niejaki _ąćęłńóśźż napisał:
    > Jestem zadowolony z garnków Lagostina, ale generalnie drogie są.
    >

    > -----

    z tanich i dobrych - ikea 365

    --
    P0zdrawiam