  • 1. Data: 2014-01-15 22:52:43
    Temat: Sterownie roletami w domu
    Od: Wiśniowy <h...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanko do już szczęśliwie mieszkających w swoich domach i
    używających rolet:

    1. pomijam markę rolet - wiem że Somfy i nice są ok ale zdecydowałem na
    Portos: większość bez przeciążenia tylko na przycisk - z przeciążeniem
    tylko na balkony delux

    Mam teraz problem ze sterowaniem:

    oferent zaproponował mi centralkę do ich sterowania ale z instrukcji
    podłączenia rolet nie wynika abym mógł do nich podłączyć dodatkowo
    skrętkę i nimi sterować - pewnie o czymś nie wiem ale coś przeoczyłem
    więc proszę o rady jak to zrobić aby sterować roletą z przycisku i
    centralki( nie mówię o delux bo one na pewno to mają)

    Czy są jakieś centrale alarmowe które mają rozbudowany sterownik do
    rolet? jeśli tak to proszę o info