  • 1. Data: 2023-07-30 13:05:50
    Temat: Super wiadomosc
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/ceny-miesz
    kan-ida-w-gore-efekt-kredytu-2-proc/3g0dcvy
    Kto nie kupił musi się spieszyć.

  • 2. Data: 2023-07-30 13:24:34
    Temat: Re: Super wiadomosc
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 30 lipca 2023 o 13:05:52 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/ceny-miesz
    kan-ida-w-gore-efekt-kredytu-2-proc/3g0dcvy
    > Kto nie kupił musi się spieszyć.
    https://forsal.pl/nieruchomosci/artykuly/9011908,bez
    pieczny-kredyt-2-proc-namieszal-na-rynku-ceny-mieszk
    an-rosna.html
    https://www.fakt.pl/pieniadze/chcesz-kupic-mieszkani
    e-ekonomisci-z-3-bankow-nie-zostawiaja-zludzen/cvtqc
    9k

  • 3. Data: 2023-07-30 13:27:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 30 lipca 2023 o 13:24:36 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
> [...]
    an-rosna.html
    > https://www.fakt.pl/pieniadze/chcesz-kupic-mieszkani
    e-ekonomisci-z-3-bankow-nie-zostawiaja-zludzen/cvtqc
    https://tvn24.pl/biznes/nieruchomosci/mieszkania-na-
    sprzedaz-ceny-ofertowe-czerwiec-2023-7267486

  • 4. Data: 2023-07-30 13:59:08
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/ceny-miesz
    kan-ida-w-gore-efekt-kredytu-2-proc/3g0dcvy
    > Kto nie kupił musi się spieszyć.

    Dla kogo super, gdy po raz kolejny władcy ingerują aby utrzymać drożyznę
    na tym rynku?

  • 5. Data: 2023-07-30 15:19:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 30 lipca 2023 o 13:59:08 UTC+2 Trybun napisał(a):
    kan-ida-w-gore-efekt-kredytu-2-proc/3g0dcvy
    > Dla kogo super, gdy po raz kolejny władcy ingerują aby utrzymać drożyznę
    > na tym rynku?
    Jak dawałem linki ze beda taniały to było źle. Dałem linki zdrozeja tez źle. Ja bym
    napisał dla kogo dobrze jak drozeją, ale się nie spodoba.

  • 6. Data: 2023-07-30 16:36:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 30 lipca 2023 o 13:05:52 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > https://businessinsider.com.pl/gospodarka/ceny-miesz
    kan-ida-w-gore-efekt-kredytu-2-proc/3g0dcvy
    > Kto nie kupił musi się spieszyć.
    https://www.propertynews.pl/mieszkania/ceny-mieszkan
    -wystrzelily-w-gore-nawet-o-19-proc,136023.html

    https://forsal.pl/nieruchomosci/artykuly/8991775,cen
    y-domu-kupno-zobacz-ile-bedziesz-musial-zaplacic.htm

  • 7. Data: 2023-07-31 13:21:00
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    kan-ida-w-gore-efekt-kredytu-2-proc/3g0dcvy
    > Jak dawałem linki ze beda taniały to było źle. Dałem linki zdrozeja tez źle. Ja bym
    napisał dla kogo dobrze jak drozeją, ale się nie spodoba.

    Sugeruję się tytułami wiadomości i linka. A brzmi on że "ceny mieszkań w
    górę", wiec stąd ciekawość kogo (poza władzą) w Polsce może cieszyć taki
    stan rzeczy..

  • 8. Data: 2023-07-31 15:16:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 lipca 2023 o 13:21:00 UTC+2 Trybun napisał(a):
> [...]
    > Sugeruję się tytułami wiadomości i linka. A brzmi on że "ceny mieszkań w
    > górę", wiec stąd ciekawość kogo (poza władzą) w Polsce może cieszyć taki
    Jak to kogo? Tych co w 86 procentach zaspakajają swoje potrzeby mieszkaniowe żyjąc we
    własnych nieruchomościach. Teoretycznie wartość nieruchomosci, tak jak wszystkiego
    innego podlegającego pod definicje sprzedazy, jest nieistotna jak nie chce się tego
    sprzedać. Praktycznie trzeba dołozyc psychologię I wynik jest inny. Ktos kto ma cos
    warte 100 I nie chce tego sprzedać jak widzi ze bez zadnej ingerencji z jego strony
    to cos zaczyna być warte 120 to się cieszy. A jak się dowie ze jest warte 80 to
    szczęśliwy nie będzie pomimo ze sprzedać tego nie chce ani nie musi. Ponieważ te 86%
    to ogromna ilość wyborców to gdyby nieruchomosci staniały przed wyborami to opozycja
    dostała by doskonały argumentem zagrania na najniższych uczuciach. Do tego obieca ze
    jak tylko wygra to zawroci Wisłę kijem i niezadowoleni stana się podwojenie
    zadowoleni. Tańsze nieruchomości przed wyborami to gwóźdź do trumny PiSu. To co
    zrobiła partia rzadzaca? Kredyt 2% i nieruchomosci zdrozały. Zeby jeszcze takich
    kredytow milion miało być. Ale raptem 10 tysięcy do końca roku. Kredyt 2% ma pomoc
    deweloperom jak najwięcej sprzedać juz zbudowanych mieszkań zanim rynek się zawali.
    Skład wiadomo ze rynek nieruchomosci runie? Bo Pan Premier sprzedał swoje, na dodatek
    w najlepszym czasie. Wizjoner czy wiedział?

  • 9. Data: 2023-08-01 13:16:23
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    Skład wiadomo ze rynek nieruchomosci runie? Bo Pan Premier sprzedał swoje, na dodatek
    w najlepszym czasie. Wizjoner czy wiedział?

    Coś chyba kręcisz! Całe ten interes nieruchomościowy i jego wycena jest
    sztuczne stymulowany przez władze, to władycy sztucznie utrzymują
    drożyznę i  napędzają ceny kolejnymi swoimi zagraniami w stylu "tanie
    kredyty. Korzyści z tego czerpią wszyscy, banki, kamienicznicy itd,
    tylko klienci  i cała budowlanka traci.
    Premier i kolesie od koryta zdaje się mają  domów i mieszkań więcej niż
    niejeden facet włosów na głowie. Te ich zamiary wprowadzenia podatku
    katastralnego to czysty kabaret pod publiczkę.

  • 10. Data: 2023-08-01 17:05:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 1 sierpnia 2023 o 13:17:46 UTC+2 Trybun napisał(a):
> [...]
    > niejeden facet włosów na głowie. Te ich zamiary wprowadzenia podatku
    > katastralnego to czysty kabaret pod publiczkę.
    Co tu jest do kręcenia. 86% to jest juz powazny elektorat a 3% nie jest nawet
    opiniotwórczy. Z podwyżek cen nieruchomości ucieszy się 86% a zmartwi 3%. Jak bys
    rzadzili to ktora grupę bys wybrał jako potencjalny elektorat?