  • 1. Data: 2023-07-31 12:47:23
    Temat: Nowy tydzień i od razu dobra wiadomość
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.propertynews.pl/mieszkania/deweloperzy-o
    dmrazaja-inwestycje-ceny-mieszkan-szybuja,136239.htm
    Kto nie kupił przegrał życie.

  • 2. Data: 2023-07-31 14:10:44
    Temat: Re: Nowy tydzień i od razu dobra wiadomość
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 31 lipca 2023 o 12:47:26 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > https://www.propertynews.pl/mieszkania/deweloperzy-o
    dmrazaja-inwestycje-ceny-mieszkan-szybuja,136239.htm
    > Kto nie kupił przegrał życie.
    Pisałeś kiedyś że 2 czy 3 mieszkania dostałeś w spadku i je sprzedałeś.
    Gdybyś przetrzymał do teraz i sprzedał to na kilka samochodów nowych byś więcej
    dostał.
    Stąd ta Twoja frustracja która tu na grupie wylewasz.
    Coz- nawet takiemu wilkowi jak Ty takie trudne donprzelkniecia straty się zdażają.
    Musisz z tym żyć.
    Kasę za te mieszkania już pewnie wydałeś(albo inflacja ja znacząco zzarla)- teraz
    tylko pozostaje Tobie ciułać na opłacenie wynajmu "mieszkania"(targanie pelletu na
    piętro, łazienka z gumoleum na podłodze ogrzewana farelka wisząca na gwozdziu) w
    bałuckiej kamienicy.

  • 3. Data: 2023-07-31 14:32:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > https://www.propertynews.pl/mieszkania/deweloperzy-o
    dmrazaja-inwestycje-ceny-mieszkan-szybuja,136239.htm
    > Kto nie kupił przegrał życie.

    Ale miało tanieć, przeczysz sam sobie :]

  • 4. Data: 2023-07-31 14:49:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 lipca 2023 o 14:10:46 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    piętro, łazienka z gumoleum na podłodze ogrzewana farelka wisząca na gwozdziu) w
    Nie jest tak źle
    https://www.mennica.com.pl/produkty-inwestycyjne/ana
    liza-rynku-zlota?dateFrom=12.11.1992&dateTo=06.04.20
    23

  • 5. Data: 2023-07-31 14:55:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 31 lipca 2023 o 14:32:35 UTC+2 Lisciasty napisał(a):
    dmrazaja-inwestycje-ceny-mieszkan-szybuja,136239.htm
    > Ale miało tanieć, przeczysz sam sobie :]
    Jak pisałem ze będzie taniej to było źle. Jak daje artykuły ze drozeje to też źle.
    Zupełnie jak w tym powiedzeniu ze deszcz pada źle, słońce swieci jeszcze gorzej.

  • 6. Data: 2023-07-31 15:20:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.07.2023 o 14:10, Kris pisze:
    dmrazaja-inwestycje-ceny-mieszkan-szybuja,136239.htm
    > Pisałeś kiedyś że 2 czy 3 mieszkania dostałeś w spadku i je sprzedałeś.

    Przecież zmyślał. Nie stać go na prąd to ma mieć jakąś kasę na
    mieszkanie? Buehehe.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>