  • 1. Data: 2009-01-05 11:55:44
    Temat: Świadectwo energetyczne
    Od: "zielinsp" <z...@p...onet.pl>

    Czy ktoś kojarzy czy do zgłoszenia kończącego budowę domu jednorodzinnego
    potrzebne jest świadectwo energetyczne? Jak to się załatwia? Ile kosztuje?

  • 2. Data: 2009-01-05 12:12:39
    Temat: Re: Świadectwo energetyczne
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś kojarzy czy do zgłoszenia kończącego budowę domu jednorodzinnego
    > potrzebne jest świadectwo energetyczne? Jak to się załatwia? Ile
    > kosztuje?

    Kilka dni temu temat wałkowany wiec poczytaj niżej

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-01-13 08:18:30
    Od: widłowe <n...@g...com>

    On 5 Sty, 13:12, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    wiem jak jest w magazynach - tam certyfikat energetyczny jest
    podstawa.
    http://www.wozkiwidlowe24.info/index.php/art/b/54-ce
    rtyfikat-magazynu.html