  • Data: 2016-06-12 17:38:34
    Temat: Szaconkowa moc potrzebna do klimatyzacji domku
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Mam prosty domek 200m^2 ocieplanmy styropianem 12cm. Żadnych fanaberii
    typu przeszklenia na całości. Dach dwuspadowy, dachówka betonowa.

    Czy mozna pi x drzwi oszacować ile energii w jednostce czasu potrzebne
    jest do odprowadzenia podczas upalów aby uzyskać komfort cieplny (22C)?
    Wiem że to pytanie jest absurdalne, ale potrzebuje z grubsza informacje
    w celu jako-takiego oszacowania mocy klimatyzacji i kosztów. Wiem że
    wiele firm patrzy na budynek i z grubsza szacują w ciemno więc nie
    przypuszczam żeby to było specjalnie trudne.