  • Data: 2018-05-12 22:39:13
    Temat: Szambo - inauguracja.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sezon szambowo-ogródkowy uważam za otwarty.

    Może niektórzy pamiętają jak 2 lata temu pisałem, że się podłączyłem do
    kanalizacji, a dotychczasowe szambo wykorzystałem do łapania deszczówki?

    Zastanawiałem się wtedy jak je oczyścić i ktoś poradził, że samo się
    oczyści. Przez pierwszy rok wsypywałem bakterie, a w drugim roku zdałem
    się tylko na deszcz, który wymieniał wodę w zbiornikach. Obecnie woda w
    szambie jest klarowna i nadaje się do podlewania ogródków, nie śmierdzi,
    a utrzymuje się jej stały poziom ok. 12m3

    Może by tak wykorzystać ją do spłukiwania kibli, zamiast wody szarej? ;)