  • 141. Data: 2021-04-26 19:51:44
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 26.04.2021 12:49, Budzik wrote:

    > Przy saturacji 70 trzymaliście ja w domu?!?
    > No tak, tesciowa... ;-D

    hahaha ale on celowo ściemnia z tym ibuprofenem żeby siać dezinformację,
    fake newsy kreuje celowo.

    Jak ci:

    https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fa
    kt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&src
    c=ucs&pid=9b696b64-76cc-4232-aa0e-d99fa4883507&sid=f
    13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2#rlu-2021
    04261623578119109777

  • 142. Data: 2021-04-26 20:03:52
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 26.04.2021 19:25, Myjk wrote:

    > Córka prawie ci zeszła, prowadzisz krucjatę antyszczepionkową, a nie
    > pamiętasz nawet co to za szczepionka była? Dobre.

    Ściemnia, takie rzeczy się pamięta do końca życia :-)

    A u mnie w rodzinie tylko młodzież jeszcze niezaszczepiona ale chyba się
    uda zaszczepić bez kolejki. Wystarczy iść pod koniec dnia do punktu
    szczepień i zapytać czy nie została dawka.
    Zaszczepią bez problemu, bo pytałem.

  • 143. Data: 2021-04-26 20:39:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI y...@p...uu ...

    > hahaha ale on celowo ściemnia z tym ibuprofenem żeby siać
    > dezinformację, fake newsy kreuje celowo.

    Ale z tym ibuprofenem to rzeczywiście na poczatku covida były takie
    podejrzenia ze wzmaga działanie covida.

    I jak widac, nadal sa rozpowszechniane, skoro 3 lekarzy na 6
    potwierdziło mi zalecenie nie uzywania (zeby być uczciwym, trzeba
    przyznac ze jeden to był dentysta)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 144. Data: 2021-04-26 21:01:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 19:20:32 UTC+2 Myjk napisał(a):
> [...]
    > Nad każdym lekiem (także szczepionkami) jest prowadzona cykliczna
    > statystyka "bezpieczeństwa". To że coś zostało "oficjalnie" dopuszczone,
    > nie powoduje że się nie bada dalej wpływu.
    > O tym akurat mówią statystyki, ale niektóre dzbany nie portafią z nich
    > korzystać, reszta sieje ferment tak samo jak do tej pory inni
    > antyszczepionkowcy, płaskoziemcy itp.
    > Ciekawe co tam sobie myślą antyszczepionkowcy wiedząc że przez ich
    > działania umrze w wyniku niepodania szczepionki setki razy więcej ludzi.
    > Pewnie są z siebie wyjątkowo dumni że uratowali "wąskich" przed śmiercią.

    Wiecej umrze przez pielęgniarki niż przez antyszczepionkowcow. W telewizji w celach
    propagandowych pokazują jak szczepią ludzi. Wbijają igłę i w sporej części przypadków
    wstrzykują preparat. No bo niby co innego mieli by robić przy szczepieniu. A na
    niektórych ujęciach wbijają igłę i przed wstrzyknieciem preparatu pociągają za
    tłoczek zanim go wcisną. Dla laika różnica niewielka ale tylko drugi sposób
    zabezpiecza przed wstrzyknięciem preparatu domięśniowego do układu krwionośnego. Chuj
    wie ile zakrzepów zrobiło się przez źle zrobienie zastrzyku. Do tego informacja z
    wczoraj że debilki pielęgniarki często robią zastrzyk w nie ten mięsień co potrzeba i
    jest ryzyko uszkodzenia nerwów w ręce. I tego te chuje profesory co jak szły na
    studia to za rolnicze pochodzenie punkty miały a studia skończyły za bycie członkiem
    POP nie widzą. Za to nie chcą sprawdzić czy tani i dostępny lek zrobiony dawno temu
    jako antywirusowy nie pomaga w leczeniu.

  • 145. Data: 2021-04-26 21:07:17
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 26.04.2021 o 19:25, Myjk pisze:
    > Sat, 24 Apr 2021 16:52:52 +0200, Pete

    > Córka prawie ci zeszła, prowadzisz krucjatę antyszczepionkową, a nie
    > pamiętasz nawet co to za szczepionka była? Dobre.

    Za to doskonale pamięta wszystkie koszty, jakie poniósł w związku ze
    szczepieniem i jego rzekomymi skutkami.

    --
    Ewa

  • 146. Data: 2021-04-26 21:14:51
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.04.2021 o 20:54, KIKI pisze:
    > On 25.04.2021 21:44, Zenek Kapelinder wrote:
    >
    > To jest całkowita prawda. Przestrzeganie zasad może nie każdego ochroni
    > ale na pewno znakomitą większość.
    > Takimi działaniami jak spotkania w dużym gronie sami przyczyniamy się do
    > zachorowania.

    to ja i moje otoczenie. Ale nie obawiajmy się - rząd skutecznie
    odizolował mnie od osób starszych - poprzez podatek testowy i
    kwarantannowy. Z resztą u nas wybory, więc wirus jest w odwrocie i nie
    mamy się czego obawiać.

    Czasem się trafi ktoś ciekawy w sklepie, kto nie chce
    > założyć maseczki ani opuścić sklepu i jest awantura.

    to ja - cały lockdown pracowałem i maski nie noszę, na szczęście w Uk
    nie ma z tym problemu- jak nie możesz nosić maski (np. dlatego że boli
    cię głowa lub źle sięw niej czujesz), to jej nosić nie musisz i żyjesz
    normalnie. Może ze 2 tygodnie były takie, że w sklepach próbowali
    wymuszać noszenie, ale to nie zgodne z prawem. Fakt, że pierwsze
    miesiące nawet w szpitalach masek nie nosili (ale w sumie po co jak
    klientów praktycznie nie mieli mimo pięknych zdjęć z trupami w
    telewizji), teraz współczuję tym co siedzą 8h w masce, a jeszcze
    bardziej tym, którzy stojąc zarażają więc zakładają, ale na siedząco
    zdejmują maskę i za chwilę ponownie ją zakładają (tą samą szmacianą
    maskę cały tydzień).
    Z drugiej strony ja na tą chorobę nie choruję, bo odmawiam testowania (w
    zasadzie na mnie tylko raz klient chciał wymusić szybki test -
    zaproponowałem pracodawcy płatność 100% chorobowego w przypadku
    pozytywnego testu lub złego samopoczucia i od tego czasu tematu nie ma).
    W tym roku miałem tylko standardowo grypę - z resztą tak samo jak co roku.

    > a 30% nie zamierza się w ogóle szczepić.

    to znowu ja, przynajmniej na razie. Na szczęście narracja się zmieniła i
    już ta szczepionka nie chroni innych tylko mnie, więc się możecie odwalić :)

    Lukasz

  • 147. Data: 2021-04-26 21:15:51
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 26.04.2021 20:39, Budzik wrote:

    > Ale z tym ibuprofenem to rzeczywiście na poczatku covida były takie
    > podejrzenia ze wzmaga działanie covida.

    On nie wzmaga covida. Chodzi o to, że jak masz stan zapalny po
    wstrzyknięciu żeby go lekami nie ubić.

    Nie wiem czy wzmaga covid czy nie ale na pewno działa przeciwzapalnie i
    po szczepieniu nie wolno brać go.

  • 148. Data: 2021-04-26 21:18:37
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 26.04.2021 21:01, Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    POP nie widzą. Za to nie chcą sprawdzić czy tani i dostępny lek zrobiony dawno temu
    jako antywirusowy nie pomaga w leczeniu.

    Mnie tłoczek pociągała po wbiciu igły, a igła cienka nie była, raczej
    była taka żeby zassała lepką krew. A czy w dobry mięsień wbiła to nie
    wiem hehe. Aż mnie zaciekawiłeś, daj linka :-)

  • 149. Data: 2021-04-26 21:18:55
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.04.2021 o 16:15, KIKI pisze:
    > Ileś osób ginie rocznie od prądu i na pewno więcej niż od szczepionek.
    > Gorsze spustoszenie robi covid-19.

    to też ciekawy temat - śmierć na divoc to śmierć w ciągu 28 dni od
    pozytywnego testu, nie ważne z jakiej przyczyny. Jeśli taką samą
    formułkę przyjmiesz dla szczepienia (śmierć w ciągu 28 dni od
    szczepienia) to szczepienie jest dużo bardziej śmiertelne.
    Nie chodzi mi o to że po szczepionce się umiera, tylko jaką propagandą
    karmią nas rządy i media.

    Lukasz

  • 150. Data: 2021-04-26 21:48:58
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.04.2021 o 16:39, Uzytkownik pisze:
> [...]

    dodajmy jeszcze że minimum 60tys to zgony z powodu paniki
    okołokowidowej. Czyli zabijamy 2x więcej niż ratujemy. Oczywiście nie
    biorąc pod uwagę tych, którzy stracą zdrowie psychiczne, dorobki życia,
    czy będą umierać w konsekwencji teraźniejszych blokad przez kolejne
    lata. Dzięki niszczeniu życia młodych pokoleń "ratujemy" starsze (bo
    przecież gdyby nie lockdowny i ograniczenia dla młodych, to starzy by
    się sami nie chronili)

    > Myślę, że oficjalna liczba zgonów z powodu Covid-19 jest mocno zaniżona.

    ja myślę że jest mocno zawyżona

    > Po pierwsze szpitale się bronią przed wpisywaniem w aktach zgonów
    > przyczyny jako Covid-19 Znam kilka takich przypadków.

    z najbliższego otoczenia znam tylko jeden - wujek umarł na raka, ale
    przy przyjęciu do szpitala miał test, więc w akcie zgonu jest coivd (to
    dotyczy polskiego szpitala)

    > Po drugie, ludzie po przebytej infekcji umierają na zatorowość płuc,
    > udary, zawały, niewydolność krążeniową, niewydolność nerek z powodu
    > zakrzepicy, która jest efektem po przebytym zakażeniu Covid-19

    statystyk z Polski nie znam, ale w UK 7% osób z wpisanym covidem w akcie
    zgonu zmarło na pewno na covid, pozostałe nie wiadomo na co. Tylko o tym
    w TV nie chcą powiedzieć...

    Lukasz