  • 301. Data: 2021-04-30 21:00:02
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Niech każdy dba o samego siebie a o innych z własnej woli.
    > Faszysta chce abyś Ty dbał o mnie pod przymusem.

    Wezmy za przykład szczepionki na odre - ta chorobe dało sie
    wyeliminowac praktycznie do zera pomimo tego ze szczepionka nie jest
    idealna i wcale nie daje 100% pewnosci.

    Pojawiła sie grupa ziembologów i juz mamy powrot choroby.

    To o czym piszesz to typowe pierdolenie - piekne słowa ale tak naprawde
    zero wartosci bo tak sie po prostu nie da. Tylko trzeba rozumiec
    mechanizm.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 302. Data: 2021-04-30 21:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Dzisiaj podatku, że od rozpoczęcia szczepień Covid zarejestrowano 72
    > przypadki śmierci.

    ? W sensie ze osoby zmarły w jakims czasie po przyjeciu szczepionki czy
    ze udowodniono ze to przez szczepionke?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 303. Data: 2021-04-30 21:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Większość mieszkańców wyginęło za to w Szwecji, niektóre stany USA
    > opustoszeją do przyszłego roku itd...

    Przepraszam ze co? Piszesz po pijaku czy jak?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 304. Data: 2021-04-30 21:44:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 30.04.2021 21:00 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > ? W sensie ze osoby zmarły w jakims czasie po przyjeciu szczepionki
    > czy ze udowodniono ze to przez szczepionke?

    Zarejestrowane jako NOP po szczepionce. Ciężko spytać nieboszczyka co mu
    zaszkodziło.

    --
    Pete

  • 305. Data: 2021-04-30 23:19:27
    Od: <Ghost>

    trada.pl...

    On Tue, 27 Apr 2021 11:08:57 +0200, FEniks <x...@p...fm> wrote:

    >Nadal medycyna pozostaje niczym innym niż manipulacją (choć niektórzy
    >usilnie próbują nazwać to poprawianiem) w naturalnym procesie.
    >To, że osobnikowi z wadami przedłuży się życie nie daje gwarancji,

    Mowisz, ze podatnosc na ebole czy inna cholerę to naturalny proces selekcji
    gatunku, rozumiem.
    A podatnosc na głód też?

  • 306. Data: 2021-04-30 23:34:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 30.04.2021 o 17:07, Pete pisze:

    > Gdyby nazwy ich były bushmills, chivas albo glenfiddich to pewnie bym
    > zapamiętał.

    No, zbyt częste utrwalanie tych nazw może w konsekwencji utrudniać
    zapamiętywanie innych. ;)

    > Dzisiaj podatku, że od rozpoczęcia szczepień Covid zarejestrowano 72
    > przypadki śmierci.

    W wyniku zaaplikowania samej szczepionki? Gdzie znalazłeś taką informację?

    > Ty chyba naprawdę pracujesz w mundurówce albo innym rządowym urzędzie.

    Nie, ja po prostu od lat nie chodzę na zwolnienia lekarskie. Coś
    musiałam pomieszać, mój błąd.

    > badanie EEG (prywatnie, bo terminy NFZ odległe). Alergolog kilka wizyt
    > prywatnie.

    No ale to ciągle z powodu tego szczepienia? Litości...

    > Zresztą odnoszę wrażenie że jesteś oderwana od rzeczywistości albo masz
    > służbę zdrowia w resortach rządowych gdzie za wszystko płaci państwo.
    > Ale nie. U nas jak chcesz mieć coś więcej niż NFZ to niestety płać i
    > płacz.

    Bardzo błędne wrażenie odnosisz. Płacę i płaczę jak większość, wtedy
    kiedy trzeba.

    --
    Ewa

  • 307. Data: 2021-04-30 23:59:28
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-04-30 o 15:17, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    okazałego zly wybór to był. To może w czynię społecznym pokaz na sobie robienie
    depopulacji.

    > Pokaż jak to się
    zenusiu, j.w.
    > pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja ropiejąca łechtaczka?
    >vel runt
    c-vel zenek
    > dziura w dupie
    zenusiu, tęskisz za czasami kiedy swoją asshole pracowałes u hanssa i
    jego psa, prawda? ;-)
    >robi.
    zenusiu, mogę cię zdepopulizować i to dość skutecznie. na początek
    poproś "tate" by skopał cie w jaja. nie masz jaj? aj waj! aj waj! ;-)))
    >Najlepiej się podpal.
    zenusiu, podpal się i skocz na główkę do wcześniej wykopanego przez
    siebie dołu. świat się ucieszy. ;-)))))

  • 308. Data: 2021-05-01 08:15:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Apr 2021 08:07:26 +0200, quent

    > A tam zaraz patol, faszysta zwykły jakich wielu.

    Czemu tak jedziesz po tej konfederacji, przecież faszyzm (a nawet nazizm
    czy nazbol) to silne odłamy nacjonalizmu, a nacjonalizm to MW i ONR, z
    którymi sympatyzuje tzw. prawica (w tym bosaczek się wychował i który by
    chętnie ludzi z LGBT, i innych kolorowych, wpędził do obozów
    koncetracyjnych i puścił pod prysznic).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 309. Data: 2021-05-01 08:44:53
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.04.2021 o 19:01, Myjk pisze:
    > Fri, 30 Apr 2021 08:58:50 +0100, ddddddddddddd

    > Znaczy obecna prawica to lewacy? Weź się zdecyduj.

    nie wiem kogo nazywasz obecną prawicą? tych co mają prawo w nazwie?
    Jeśli tak, to niech oni się zdecydują. Tylko wtedy ludzie będą wybierać
    między lewicą a lewicą? Teraz przynajmniej widzą różnicę (w nazwie)

    > Wyjatki potwierdzają regułę.

    jakie wyjątki? nie rozumiem o czym mówisz.

    Mnie zastanawia dlaczego tego typu wypowiedzi:
    https://youtu.be/mDjv2D2Kdss
    nie są regularnie pokazywane. Dlaczego takie głosy nie są natychmiast
    przekazywane do main stream'u? Przecież w żaden sposób nie zaszkodzą, a
    jest szansa że pomogą - nawet jeśli ten lekarz nie miałby racji, to
    mógłby się trafić taki, który by miał. Tylko jak się okaże, że wystarczą
    witaminy albo będzie dobry lek - to po co szczepionki? Przecież zamiast
    straszenia "wszyscy umierają na ulicach" w mediach powinny być
    informacje "jednym z czynników sprzyjających chorobie MOŻĘ BYĆ niedobór
    witaminy D, zaleca się stosowanie takiej a takiej dawki". No ale po co,
    lepiej powiedzieć "siedźcie w domu przez rok, bo trup się ściele na
    ulicach, nasi ludzie już pracują nad zbawieniem dla was, a do tego czasu
    nie chorujcie, bo nie będziemy was leczyć"

    p.s. moje pierwsze wejście do szpitala, ze dwa-trzy tygodnie po
    ogłoszeniu pandemii: przed wejściem zdezynfekowałem się, założyłem
    maskę, rękawiczki... po czym okazało się, że w środku nie ma żadnego
    pacjenta, tylko recepcjonistka, kilku lekarzy, woźny - oczywiście bez
    żadnych środków ochrony. Wtedy dotarło do mnie, że chyba zbyt poważnie
    do tego podchodzę...

    Lukasz

  • 310. Data: 2021-05-01 09:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Zarejestrowane jako NOP po szczepionce. Ciężko spytać nieboszczyka
    > co mu zaszkodziło.

    :) Wiadomo ze to nieboszczyk powinien okreslic tego typu powiazania.

    Gdzie mozna spojrzec na tą statystykę?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać