  • 321. Data: 2021-05-01 12:35:49
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 27.04.2021 20:41, FEniks wrote:
    > Pytanie było nie o ilość wkłuć, a o nazwę szczepionki. To o wiele
    > łatwiej zapamiętać.

    Tak czytam Was...ja jestem alergikiem. Od prawie 3 lat co miesiąc jeżdżę
    na zastrzyk, ale próbuje sobie przypomnieć czym mnie kłują i nie
    pamiętam. A co 6-8 m-c muszę kupować kolejną fiolkę.

    To tyle w temacie dodam :-0

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 322. Data: 2021-05-01 14:37:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Mateusz Bogusz.
    On 01.05.2021 12:35 you wrote:

> [...]
    > jeżdżę na zastrzyk, ale próbuje sobie przypomnieć czym mnie kłują i
    > nie pamiętam. A co 6-8 m-c muszę kupować kolejną fiolkę. To tyle w

    Dzięki :-)

    --
    Pete

  • 323. Data: 2021-05-01 14:39:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-27 o 10:21, WS pisze:

    > nie twierdzę, że 100% ;) , ale efekt jest zauważalny... w Krk biurowce od ~roku
    praktycznie puste, zbiorkomem mało ludzi jeździ, szkoły praktycznier pozamykane - nie
    ma gdzie złapać...

    > BTW mając wynikającą z PESELU 5 na początku nie znałem nikogo, kto zmarł na grypę
    (w sumie nie kojarzę nikogo, kto by ją traktował jako poważną chorobę), a na covida
    już 2 osoby (1 covid, druga covid zlapany na SORze lub w szpitalu "przy okazji") +
    trzecia osoba w pracy u brata

    Bo grypę się leczyło.
    Przy covid jest to zabronione.
    (Istniejące i działające lekarstwa są zbanowane)

  • 324. Data: 2021-05-01 16:23:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 1 maja 2021 o 12:02:27 UTC+2 ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > zgadza się
    > bo ja tu nie widzę działań prozdrowotnych tylko polityczne/biznesowe
    >
    > I żeby nie było - ja widzę problem z covidem i chętnie przyznałbym wam
    > rację, bo uważam że dużo racji macie! Ale jak się spojrzy na to z innego
    > punktu (czyli właśnie z tego, że ledwo pracującą służbę zdrowia
    > 'zajechano' obostrzeniami), to się okazuje, że on też ma sens. Tylko w
    > związku z tym, że każdy, kto ma inne zdanie jest uciszany (ściągany z
    > wizji, usuwany z fb/yt itd.), nie ma żadnej debaty na ten temat -
    > ewidentnie widać, że ktoś ma w tym biznes - to staję po stronie

    Współczuć nieboszczykowi to tak życzyć mu zdrowia a z mniejszych rzeczy wygodnych
    butów. Prawie wszyscy co umarli w szpitalach byli podłączeni pod respiratory. Ze
    względów technicznych byli wprowadzeni w śpiączkę. Leżeli jak kłody i maszyny za nich
    oddychały i natlenialy krew. Nie słyszałem żeby ktoś miał wspomnienia jak był w
    śpiączce. Śpiączka to nie tylko respirator ale również operacje różne które leczeni
    przeżyli. Zastanów się czasami zanim coś napiszesz bo na głupka wychodzisz. Podobnie
    z witaminą D. Nie ma informacji bo to nieprawda wymyślona przez takich jak poseł
    "szczęść boże".

  • 325. Data: 2021-05-01 19:49:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 May 2021 10:53:47 +0100, ddddddddddddd

    > no od roku na grypę blisko 0, a na cvd... ciężko powiedzieć jaki procent
    > zgonów z wpisanym cvd to zgony z powodu cvd- 20%? 30%? 50%?

    Nie od (statniego) roku, tylko w skali roku. Grypa jest od dawna i bilans
    jest znany. Zestaw zatem grypę z covid, uwzglęnij że jest lockdown,
    "zabeznieczenia", izolacje i wyciągnij wnioski. Sam.

    > Co ci to przeszkadza, ty byś był bezpieczny, a inni nie byliby zmuszani
    > umierać w samotności. Współczuję 80-latkom, którzy nie zobaczyli swoich
    > bliskich przed śmiercią, bo zostali uwięzieni przez partię.

    Co ty z tą partią... przecież to się dzieje na całym świecie.

    > wielu zmarło przez brak dystansu w poprzednich latach,

    Raczej przez brak szczepień.

    > ale wtedy każdy zgon nie był obtrąbiany w telewizji, to i nikt sobie z
    > tego nie zdawał sprawy

    Nie był, bo skala była inna. Dlatego wróć do pierwszego akapitu, a
    następnie napisz jakie ci wnioski wyszły.

    > jasne, coraz bardziej o nas dbają, do pełni szczęścia brakuje tylko
    > dochodu gwarantowanego i "darmowego" abonamentu na netflixa

    Dbają bardziej, ja się cieszę że żyjemy w europie i jesteśmy w unii, która
    co prawda biurokratyczna, ale dzięki niej się znacznie poprawia jakość
    życia (vide naciski aby poprawiać chociażby jakość powietrza), a nie spada.

    > bo robią za króliki doświadczalne. Mogą wymagać więcej opieki w
    > przyszłości.

    Po raz enty, ludzie są szczepieni od parunastu lat, a ty dalej kitujesz o
    królikach doświadczalnych.

    > Ponoć wszyscy ciężko chorzy na cvd w USA mieli niedobór witaminy D.
    > Dlaczego NIKT o tym nie mówi? może rozwiązaniem nie jest szczepienie
    > tylko uzupełnienie witamin? Nieee, tylko szczepionka nas uratuje bo tak
    > mówi pan telewizor

    Ojtam witamina D, amantadyna to dopiero leczy.

    > zaczęło brakować jak co roku. Ja obserwuję sytuację tu w UK.
    > Gazety CO ROK wspominały o tym że szpitale są przepełnione.

    Linki do info z innych lat? Co znaczy sparaliżowane, do tego stopnia że
    brakowało dla ludzi tlenu, respiratorów?

    > Teraz sparaliżowano
    > służbę zdrowia to się szybciej przepełniły. Jeden news nawet powiedział,
    > że szpital X ma zajęte wszystkie łóżka covidowe. To była prawda,
    > ordynator to potwierdził: na cały szpital mamy 350 łóżek, w tym 10 łóżek
    > covidowych i wszystkie covidowe są zajęte, pozostałe słabo obłożone.

    Oczywiście, to wszystko światowy spisek. Napisz zatem kto za to odpowiada
    skoro taki oświecony newsami jesteś, żydzi, masoni, reptilianie?

    > wynik wieloletniego niszczenia służby zdrowia. Lekarze zostali wygonieni
    > (nawet jeśli nie dosłownie) z kraju.
    > Ja nie jestem lekarzem, ale 15 lat prowadziłem firmę w Polsce. Jak rząd
    > powiedział, że wygrywa z mafią vat i dzięki temu ma dodatkowe miliony -
    > a tak naprawdę przez wprowadzenie odwrotnego opodatkowania miał moje
    > pieniądze na koncie- miarka się przebrała. Dlatego lekarzom też się nie
    > dziwię - szczególnie jak taki raz zobaczy w jakich warunkach można
    > pracować za granicą

    Jak wyżej. To nie jest problem polski, tylko świata.

    > konkretnie serwisuje sprzęt

    No to faktycznie jesteś dobrze poinformowany, w ich sprzęcie.

    > braku przymusu szczepień i lockdownów

    Aha, to taka śmieszna ironia była, przegapiłem. No więc sprawdź sobie
    poziom zaludnienia w takiej Szwecji czy w stanach które przywołujesz.

    > nie spisek tylko biznes, ale jaki dokładnie pewnie nigdy się nie dowiemy
    > - możemy tylko przypuszczać

    Światowy biznes, no dobra, to ponownie, kto za to odpowiada w skali
    światowej, któ był taki cwany że zmanipulował (opłacił?) zdecydowaną
    większość specjalistów, lekarzy itd. i ile im zapłacił że żaden jeszcze nie
    puścił pary z gęby. A może puścił ale już zmarł na covid?

    > jak już europa przeistoczy się w związek socjalistycznych republik
    > europejskich to pewnie się przeniosę, ale myślę że jeszcze kilka lat
    > mam. Mimo wszystko liczę na to, że żyję w takim kraju, w którym legalnie
    > można wykorzystywać luki w prawie i dzięki temu totalitarne zapędy mnie
    > nie dotkną

    Z twojej teorii wynika że cały świat jest totalitarny. Musisz się zatem na
    Księżyc wystrzelić, albo na Marsa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 326. Data: 2021-05-01 20:09:51
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 01.05.2021 o 09:14, Pete pisze:

    > Jakoś chyba na Onecie albo innym mainstreamowym portalu.
    > Podobno to informacja ogólnodostępna. Nie mam pojęcia gdzie znaleźć
    > źródło.

    Aha.

    > Pediatra zaordynował przed kolejnymi szczepieniami.

    Tylko proszę nie mów, że ten sam pediatra, który wcześniej
    zakwestionował NOP u córki. To znaczyłoby, że rzeczywiście trafiliście
    na mało konsekwentnego lekarza.

    > A odniosłem inne wrażenie :-)

    Wrażenia bywają bardzo odległe od rzeczywistości. Tak jak tym razem.

    --
    Ewa

  • 327. Data: 2021-05-01 20:15:38
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    > jeżdżę na zastrzyk, ale próbuje sobie przypomnieć czym mnie kłują i
    > nie pamiętam. A co 6-8 m-c muszę kupować kolejną fiolkę.

    Hm. Dziwi mnie taka niefrasobliwość w podejściu do tego, co Ci
    wstrzykują z jednej strony, a z drugiej oburzenie w kwestii powszechnych
    szczepień. Wygląda mi to na sporą niekonsekwencję. Pominę już, że
    znajomość nazwy leku, którym się człowiek leczy przez dłuższy czas, w
    wielu sytuacjach może się okazać nieodzowna.

    Uprzedzając potencjalny argument o nowości szczepionek - terapie
    odczulające też są eksperymentalne.

    NB Ja też się odczulałam, skończyłam jakieś 10 lat temu. I do tej pory
    pamiętam nazwę preparatu. No nie wiem, może to u mnie po prostu jakieś
    zboczenie, wynikające z tego, że jestem językowcem.

    --

    Ewa

  • 328. Data: 2021-05-01 20:17:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 01.05.2021 o 11:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > A po co to pamiętać??

    Choćby po to, żeby potem nie pisać głupot na grupach lub nie rozsiewać
    błędnych informacji.

    Ewa

  • 329. Data: 2021-05-01 20:19:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 May 2021 07:44:53 +0100, ddddddddddddd

    > nie wiem kogo nazywasz obecną prawicą? tych co mają prawo w nazwie?
    > Jeśli tak, to niech oni się zdecydują. Tylko wtedy ludzie będą wybierać
    > między lewicą a lewicą? Teraz przynajmniej widzą różnicę (w nazwie)

    Tak samo ja nie wiem kogo ty nazywasz lewakami, dlatego miałeś to wyjaśnić
    a nie odpowiedać pytaniem na pytanie. Wg ciebie cały świat to lewaki, to
    gdzie są "nielewaki" i kto to konkretnie jest?

    > jakie wyjątki? nie rozumiem o czym mówisz.

    Wyjątki które twierdzą inaczej niż "mainstream".

    > Mnie zastanawia dlaczego tego typu wypowiedzi:

    Atam, ostatnio był w majnstrimie gość co twierdzi że amantadyna leczy z
    covidu. Reszta świata nieświadoma. No ale wiadomo, przecież to światowy
    spisek żeby zarobili na szepionkach, żeby firmy poupadały i żeby bogaci je
    mogli wykupić, to nie może być takiego oczywistego leku.

> [...]
    > mógłby się trafić taki, który by miał. Tylko jak się okaże, że wystarczą
    > witaminy albo będzie dobry lek - to po co szczepionki? Przecież zamiast
    > straszenia "wszyscy umierają na ulicach" w mediach powinny być
    > informacje "jednym z czynników sprzyjających chorobie MOŻĘ BYĆ niedobór
    > witaminy D, zaleca się stosowanie takiej a takiej dawki". No ale po co,
    > lepiej powiedzieć "siedźcie w domu przez rok, bo trup się ściele na
    > ulicach, nasi ludzie już pracują nad zbawieniem dla was, a do tego czasu
    > nie chorujcie, bo nie będziemy was leczyć"

    Ponieważ w temat jest zamieszany CAŁY ŚWIAT, a takich głosów,
    weryfikowanych zresztą, jest tyle co kot napłakał. Wiesz, w to co twierdzi
    Zięba też wielu wierzy i pieklą się że nikt go nie pokazuje w majnstrimach.

> [...]
    > pacjenta, tylko recepcjonistka, kilku lekarzy, woźny - oczywiście bez
    > żadnych środków ochrony. Wtedy dotarło do mnie, że chyba zbyt poważnie

    2-3 tygodnie po ogłoszeniu ilu mieliśmy zarażonych, przypomnisz może?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 330. Data: 2021-05-01 20:22:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 May 2021 14:39:55 +0200, t-1

    > Bo grypę się leczyło.

    Oczywiście. Leczyło się, doraźnie, trzeba było po prostu swoje mniej lub
    bardziej odchorować. Dokładnie tak samo jak covid.

    > Przy covid jest to zabronione.
    > (Istniejące i działające lekarstwa są zbanowane)

    Czyli które niby, witamina D i amantadyna?

    --
    Pozdor
    Myjk