  • 611. Data: 2021-05-11 23:59:55
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > A u nas? Szczepionce AZ zrobiono już taki czarny PR, że u nas
    > sprawa wyrównuje się bez odgórnych regulacji. Ludzie nie chcą się
    > szczepić AZ i te szczepionki najpewniej się zmarnują. A co, nie
    > stać nas?!

    A ja od miesiaca probuje przesunac termin szczepienia druga dawka AZ i
    nie moge sie doprosić.
    Co ciekawe - poinformowano mnie ze druga dawke musze przyjac tam gdzie
    pierwsza. A ze w terminie drugiej dawki bede 400km dalej - nikogo nie
    interesuje.
    Zadziwiajacy jest ten system.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 614. Data: 2021-05-11 23:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Drugi minus to taki, że nie dostajesz kwitu, więc taki test to
    > OKDR.

    Sadziłem ze coś tam mozna wydrukować z systemu komputerowego ale
    przyznaje ze nie weryfikowałem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 613. Data: 2021-05-11 23:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > To teraz wytłumacz dlaczego w Norwegii zmarło ich mniej. Bez
    > żadnej szczepionki.
    > Co poszło u nich nie tak?

    Zapewme duzo madrzej zarzadzali pandemia ale tez maja troche inne
    uwarunkowania geograficzno - ekonomiczne.

    https://audycje.tokfm.pl/podcast/99513,-Norwegia-jes
    t-w-czolowce-
    panstw-ktore-poradzily-sobie-z-pandemia-Finansowo-kr
    aj-nie-straci-ale-
    spolecznie-izolacja-jest-dotkliwa

    Ale ja tylko wskazuje ze szczepienia sa im potrzebne odrobine mniej
    pilnie niz panstwom w których smiertelnosc skoczyła o 20%.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 612. Data: 2021-05-11 23:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Aplikacja, która max 2 razy dziennie każe sobie zrobić zdjęcie. Że
    > zdjęciem przesyła lokalizację.
    > U mnie po 3 dniach fali sobie spokój i do końca izolacji już nic nie
    > chcieli.

    Ok, ale czy jest obowiazek instalacji aplikacji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 615. Data: 2021-05-12 08:13:24
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 11.05.2021 23:55 you wrote:

    > Ale co to znaczy bez żadnej szczepionki? Przecież oni się się
    > szczepią.

    No ale w 2020 to raczej było niemożliwe.

    --
    Pete

  • 616. Data: 2021-05-12 08:15:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 11.05.2021 23:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    -norwegia-ek >>
    > Zapewme duzo madrzej zarzadzali pandemia ale tez maja troche inne
    > uwarunkowania geograficzno - ekonomiczne.

    Czyli da się bez szczepień przeżyć bez strat w ludziach?
    No i bez jakichś strasznych obostrzeń.

> [...]
    > - spolecznie-izolacja-jest-dotkliwa Ale ja tylko wskazuje ze
    > szczepienia sa im potrzebne odrobine mniej pilnie niz panstwom w

    Należy zadać pytanie dlaczego u innych tak bardzo skoczyła.

    --
    Pete

  • 617. Data: 2021-05-12 08:18:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 11.05.2021 23:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Ok, ale czy jest obowiazek instalacji aplikacji?

    Nie, ale coś mi świta, że wtedy może złożyć wizytę straż
    miejska/policja.

    --
    Pete

  • 618. Data: 2021-05-12 16:41:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 11 May 2021 23:57:59 +0200, FEniks

    > Poczekajmy jeszcze. Właśnie dotarła do mnie "informacja" że oddech osób
    > po szczepionkach mRNA powodują poronienia u kobiet przebywających w pobliżu.

    Łoj, to jak taki zaszczepiony pierdnie to
    jak nic ginie 10 jednorżców.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 619. Data: 2021-05-12 18:10:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-08 o 21:18, Uzytkownik pisze:

    > Sąsiadom już dawno przeszła kolejka, ale bali się zaszczepić, bo się
    > nasłuchali "mądrych opowieści" jak to jedni umierają po szczepionkach,
    > a drugim wyrastają cycki na plecach.
    >
    > W końcu covid i ich dopadł. Sąsiadka przechodzi w miarę łagodnie, ale
    > sąsiad w dość poważnym stanie. Mam nadzieję, że przeżyje.

    Niestety, sąsiad zmarł.

  • 620. Data: 2021-05-12 18:27:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-12 o 08:18, Pete pisze:

    > Nie, ale coś mi świta, że wtedy może złożyć wizytę straż
    > miejska/policja.
    >

    > --
    > Pete

    No to niech wchodzą i sprawdzają.

    To państwo jest popierdolone. Każą pod groźbą wysokiej kary instalować
    jakieś programy szpiegujące, nawet osobom, które nie potrafią sobie
    ściągnąć aplikacji z internetu ani jej zainstalować.

    Pokazywanie się w oknie i tym podobne, jak ludzie potrafią leżeć jak
    kłody i nie mają sił, aby się podnieść przez szereg dni. Były nawet
    przypadki, że ktoś się nie zerwał z wyrka na równe nogi jak policja
    przyjechała na kontrolę i na tej podstawie przyjebali karę.

    Nie mówiąc już o testach na covid. Trzeba jechać samochodem w stanie
    bardziej zagrażającym życiu i zdrowiu innych uczestników ruchu niż tych
    co jadą pod wpływem 2,5 promila. Albo jechać komunikacją miejską,
    zakażając wiele innych osób..Cały ten system związany z covidem jest
    nastawiony na jak największą ilość zgonów i na jak największy zysk.