  • 1. Data: 2010-04-24 12:28:41
    Temat: Szczypior, ale dziwny :)
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Wygląda jak trochę drobniejszy szczypiorek, pachnie czosnkiem.
    Co to jest i (co ważniejsze :)) czy jadalne?

    choć nie będzie to pewnie myśl złota:
    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 2. Data: 2010-04-24 15:27:38
    Temat: Re: Szczypior, ale dziwny :)
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda jak trochę drobniejszy szczypiorek, pachnie czosnkiem.
    > Co to jest i (co ważniejsze :)) czy jadalne?

    Hejka. Najpierw daj spróbować kotu. :-)
    Pozdrawiam ostrożnie Ja...cki

  • 3. Data: 2010-04-24 15:48:30
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Dirko napisał:

    > Hejka. Najpierw daj spróbować kotu. :-)
    > Pozdrawiam ostrożnie Ja...cki

    Już sprawdziłam na sobie - dobry, lepszy niż zwykły szczypiorek.
    Sąsiadka mówi, że to dziki czosnek, cokolwiek by to miało być :)

  • 4. Data: 2010-04-24 16:03:49
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 4/24/2010 11:48 AM, Krystyna Chiger wrote:

    > Już sprawdziłam na sobie - dobry, lepszy niż zwykły szczypiorek.
    > Sąsiadka mówi, że to dziki czosnek, cokolwiek by to miało być :)

    Też jadałem (jako dziki czosnek - nazwy botanicznej nie znam).

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 5. Data: 2010-04-24 16:30:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 14:28:41 +0200, Krystyna Chiger napisał(a):

    > Wygląda jak trochę drobniejszy szczypiorek, pachnie czosnkiem.
    > Co to jest i (co ważniejsze :)) czy jadalne?

    Szczypior czosnkowy - uprawiam od kilku lat, bylina, można kupić nasiona w
    sklepie ogrodniczym. Bardzo dobra rzecz.

  • 6. Data: 2010-04-24 16:57:04
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Dirko nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Hejka. Najpierw daj spróbować kotu. :-)

    Kot zwykłego szczypioru nie ruszy, znaczy też trujący, szczypior, nie kot?
    Przem

  • 7. Data: 2010-04-24 17:39:17
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Szczypior czosnkowy - uprawiam od kilku lat, bylina, można kupić nasiona w
    > sklepie ogrodniczym. Bardzo dobra rzecz.

    Dokładnie - szczypior czosnkoy to śniadaniowo - obiadowa wiosenna
    fantazja, zwłaszcza do mizerii.

  • 8. Data: 2010-04-24 17:53:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 19:39:17 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Dokładnie - szczypior czosnkoy to śniadaniowo - obiadowa wiosenna
    > fantazja, zwłaszcza do mizerii.

    I do twarożku, i do wszystkiego z wyjątkiem dżemu :-)

    PS. Tylko jedna rozbieżność - on nie całkiem wygląda jak cienki
    szczypiorek, bo liście ma owszem cienkie, ale płaskie, nie okrągle ani
    puste w przekroju.

  • 9. Data: 2010-04-24 18:23:17
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > PS. Tylko jedna rozbieżność - on nie całkiem wygląda jak cienki
    > szczypiorek, bo liście ma owszem cienkie, ale płaskie, nie okrągle ani

    Jasne. I wyrosnie z tego czosnek tzw. wiosenny, miły i aromatyczny do
    sałatek ogórkowych i ogórkowo-pomidorowych.

  • 10. Data: 2010-04-24 19:56:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 20:23:17 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Jasne. I wyrosnie z tego czosnek tzw. wiosenny, miły i aromatyczny do
    > sałatek ogórkowych i ogórkowo-pomidorowych.

    Tylko że taki bez cebulek. Jak czosnkowe listki tylko. Bardzo dobry, plus
    rukola - posiekać i siup je do jajeczniczki lub serka białego, mniam :-)