  • 1. Data: 2010-04-24 14:30:07
    Temat: korować obrzeza ?
    Od: "marek" <m...@m...ma>

    Witam

    Chciałbym mieć prosty nawiazujacy do naturalnego ogrod (brzozy świerk sosna
    trawa z mleczem)
    mam przygotowany teren- czysta ziemia
    Pan z firmy ogrodniczej na obrzezach wytyczył mi linie do ktorej mam siac
    trawe - za nią ma być kora i randap na perz

    Posłuchać Pana ?

    Pzdr

  • 2. Data: 2010-04-24 15:25:01
    Temat: Re: korować obrzeza ?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@m...ma> napisał w wiadomości

    > Posłuchać Pana ?

    Hejka. Głosu Pana trzeba wysłuchać. :-)
    Pozdrawiam bogobojnie Ja...cki

  • 3. Data: 2010-04-28 11:23:19
    Od: <news.neostrada.pl>

> [...]
    > Pan z firmy ogrodniczej na obrzezach wytyczył mi linie do ktorej mam siac
    > trawe - za nią ma być kora i randap na perz

    Zależy czy w te korze mają być zasadzone drzewa, czy to ma być pusty kawałek
    ziemi, jeśli mają być drzewa to posłuchać - wygodniej później kosić trawę,
    jeśli nie - kwestia gustu.
    Pozdrawiam
    Artur