  • 1. Data: 2010-04-24 14:41:27
    Temat: głębokość sadzenia
    Od: "grafik" <b...@i...pl>

    Dllaczego lilie sadzimy na głębokość 2x cebula?
    co będzie jak posadzimy mniej głęboko?
    nie bedą kwitły? przewrócą się

  • 2. Data: 2010-04-24 15:22:38
    Temat: Re: głębokość sadzenia
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "grafik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Dllaczego lilie sadzimy na głębokość 2x cebula?

    Hejka. Dlatego, że to jest optymalna głębokość sadzenia.

    > co będzie jak posadzimy mniej głęboko? nie bedą kwitły? przewrócą się
    To zależy o ile płycej. :-)
    Pozdrawiam dogłębnie Ja...cki

  • 3. Data: 2010-04-25 09:56:00
    Od: "grafik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "grafik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Dlatego, że to jest optymalna głębokość sadzenia.

    > To zależy o ile płycej. :-)
    > Pozdrawiam dogłębnie Ja...cki
    chciałam spróbowac uprawy w doniczkach. jak wiadomo pojemność doniczki jest
    ograniczona. Jak umieszczę cebule na samym dnie, to miejsca dla korzeni
    wyrastajacych z cebuli będzie mało. więc zastanawiam się co bedzie lepsze
    posadzić nieco wyżej i mieć wiecej mniejsca na korzenie? czy odwrotnie

  • 4. Data: 2010-04-25 11:35:46
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "grafik" miejski fylozof:

> [...]
    > korzeni wyrastajacych z cebuli będzie mało. więc zastanawiam się co bedzie
    > lepsze posadzić nieco wyżej i mieć wiecej mniejsca na korzenie? czy

    Ty sie lepiej nie zastanawiaj, tylko idź do ogrodniczego po większą doniczkę
    (:-o)

    zdroofka Johnny