  • 1. Data: 2015-08-18 11:58:10
    Temat: Szpachlowanie akrylem
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Robię u babci odnowienie balkonu polegające na wyczyszczeniu i
    pomalowaniu barierek i na wyczyszczeniu betonowej posadzki +
    szpachlowanie ubytków i malowanie farbą do betonu.
    Poszpachlowałem ubytki zwykłym akrylem z tuby "podłogi i ściany". Piszą
    na opakowaniu, że jest wodoodporny i nadaje się do wewnątrz i na zewnątrz.
    Tam, gdzie jest cienka warstwa wyschło fajnie i jest ok, ale tam, gdzie
    grubiej po niedzielnym deszczu zmiękło i wygląda jak guma do żucia.
    Co teraz? Brać karchera i wymyć do czysta, wydłubać mechanicznie?
    Poczekać jeszcze kilka dni - może stwardnieje?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-08-23 21:14:58
    Temat: Re: Szpachlowanie akrylem
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 11:58:12 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
> [...]
    > Co teraz? Brać karchera i wymyć do czysta, wydłubać mechanicznie?
    > Poczekać jeszcze kilka dni - może stwardnieje?

    Stwardnieje chwilowo, do nastepnego deszczu.