  • 1. Data: 2011-08-01 14:39:18
    Temat: Taras drewniany - 2 pytania
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Mam na działce taras betonowy, który chciałbym, żeby zniknął. To jest kolos
    pół metra wysokości, wylany ze śmieci, bez zbrojenia. Jak kupiłem działkę to
    już był. Chcę go przykryć drewnianym tarasem.
    Moje wymagania to:
    1. Zero widocznych wkrętów - znalazłem system wolfcraft ale jest drogi.
    Możecie polecić coś tańszego?
    2. Chciałbym aby taras był otoczony ramką - jak obraz. Czyli po obwodzie
    deski wzdłuż boków połączone na skos a w środku deski wzdłuż krótszego boku.
    Nie pytajcie dlaczego bo tak chcę i już. Jak rozwiązać układ legarów? Czy to
    w ogóle da się zrobić bez drugiej warstwy desek?

    PC

  • 2. Data: 2011-08-02 20:51:28
    Temat: Re: Taras drewniany - 2 pytania
    Od: "stabillo" <c...@o...eu>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam na działce taras betonowy, który chciałbym, żeby zniknął. To jest
    > kolos pół metra wysokości, wylany ze śmieci, bez zbrojenia. Jak kupiłem
    > działkę to

    sproboj, deckdry, ale nie wiem jak oni cenowo wygladaja , podejrzewam ze
    najtansi nie sa. Wkretow napewno nie widac :)

    http://www.deck-dry.com/

  • 3. Data: 2011-08-04 15:03:23
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Dzięki.