  • 41. Data: 2019-02-28 14:20:10
    Temat: Re: Tv box
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2019 14:12:30 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu czwartek, 28 lutego 2019 14:02:22 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
    > http://www.biedronka.pl/pl/product,id,100220,name,sm
    art-box-android-tv "Produkt aktualnie niedostępny w ofercie". Ale i tak zajrzę do
    Stonki.

    > W tym tygodniu na 100% u siebie w Biedrze widziałem. Przy wejściu takie oszklone
    gabloty maja i w jednej z tych gablot lezał
    > Ale pełno podobnych na allegro i aliexpres
    > Patrz na podstawowe parametry bo reszta to tylko różnica w kształcie obudowy i
    rożne loga

    Jakis czas temu sie tym interesowałem to jak zaczełem porównywac co tam w srodku jest
    to wyszło że różnice tylko w obudowach i logu "producenta"
    Przynajmniej u chinczyków tak było
    Na allegro to samo co na aliexpres tylko minimalnie droższe
    Tylko patrz żeby była szybka wysyłka z Polski a nie pośrednictwo z Chin
    Ja w końcu kupiłem dekoder sat z Enigmą i mam tam praktycznie to samo co w tych
    boxach
    Ciekawe czy Raspberry Pi by się nie nadało- Pi b 3plus już poniżej 200zł za komplet
    widziałem na olxie bodajże

  • 42. Data: 2019-02-28 15:43:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wydaje mi sie ze nikt Ci nie pomoze bo nikt nie ma doswiadczenia. Wiesz jaki kupilem
    i z jakiego jestem w miare zadowolony. W miare bo musialem kupic. W chinczyku jest w
    srodku i to jest dla mnie lepsze rozwiazanie bo obsluguje sie tym samym pilotem co
    projektor. Wylacza sie razem z projektorem po wylaczeniu projektora. Nic sie nie moze
    spierdolic z kablami itp. Jaki masz projektor?

  • 43. Data: 2019-02-28 16:17:49
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 28 lutego 2019 15:43:07 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    pilotem co projektor. Wylacza sie razem z projektorem po wylaczeniu projektora. Nic
    sie nie moze spierdolic z kablami itp. Jaki masz projektor?

    ACER H6517ST - wybrałem coś dla siebie spośród tych "bliskoekranowych", bo mi skos
    zjeżdża. A tak przy odległości 1.5m mam obraz szeroki na 3m.

    Rozsądek podpowiadał TV ale wybrałem sercem ;) i podoba mi się. Trochę obawiałem się
    tej "tęczy z DLP" ale nic nie widzimy takiego.

    Jeszcze tylko ten box, może tuner dvbt no i "kino domowe" bo głośniki laptopka
    znacząco kastruję magię kina.

  • 44. Data: 2019-02-28 19:29:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z mojego skromnego doswiadczenia wychodzi ze naprawde zacznie Ci sie podobac za
    tydzien, jak sie nauczysz ze masz kino w domu. Przyzwyczaic sie trzeba. Teraz jest
    super bo duzy ekran itp. Jak sie przyzwyczaisz to bedzisz na ekran patrzyl jak na
    duze okno tarasowe. Poza tym mozliwosc ogladania Kaczynskiego czy Schetyny w
    nadnaturalnym rozmiarze bezcenne. Kolana same chca sie do kleku zginac. Masz jakis
    ekran czy dorywczo obecna sciana za ekran robi?

  • 45. Data: 2019-02-28 20:47:40
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 28 lutego 2019 19:29:04 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Masz jakis ekran czy dorywczo obecna sciana za ekran robi?

    Dedykowana ściana, pomalowana na szaro, kolor "polerowany beton". Nie zalecana
    Tikkula bo mi akurat było nie po drodze.

    Przypomnę wątek:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.budo
    wanie/pgfo1ND4wjY
    ^^^ tamże foto ściany, przed malowaniem jeszcze

  • 46. Data: 2019-03-01 09:35:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 lutego 2019 20:47:42 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:

    > Przypomnę wątek:
    > https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.budo
    wanie/pgfo1ND4wjY
    > ^^^ tamże foto ściany, przed malowaniem jeszcze

    Trochę z innej beczki pytanie:
    Rozumiem że łóżko masz po lewej pod skosem?
    Czy głowa w skos nie walisz wstając?
    Ma identyczną sypialnię w tym względzie ze z po lewej skos po prawej ściana tyle że
    sporo większą chyba bo po podłogach to ponad 20m2 wyjdzie Ale łózko mamy przy ścianie
    bo się własnie obawialiśmy żeby głowa w skosy nie walić przy wstawaniu;)
    U mnie ściana kolankowa myślę z 50cm ma nie więcej

  • 47. Data: 2019-03-01 10:06:32
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 1 marca 2019 09:35:44 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Trochę z innej beczki pytanie:
    > Rozumiem że łóżko masz po lewej pod skosem?
    tak

    > Czy głowa w skos nie walisz wstając?
    no, zdarzyło się jak się kładłem po ciemku nieprzyzwyczajony :)
    Łatwiej ręką sięgnąć skosu a śpi się przeważnie poziomo.
    Wstawimy tam komodę jakąś pomiędzy łóżko a ścianę to się jeszcze oddali.

> [...]
    bo się własnie obawialiśmy żeby głowa w skosy nie walić przy wstawaniu;)
    > U mnie ściana kolankowa myślę z 50cm ma nie więcej
    Tu podłogi 32m^2 było zanim wydzieliłem szafo-ściano-ekran. Ścianka kolankowa
    70-75cm.