  • 1. Data: 2012-11-21 12:33:11
    Temat: Tynkowanie maszynowe ROTFL
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    http://www.youtube.com/watch?v=ax01wfvwDF4&feature=r
    elated

    Film jak film ale wpisy są super :-)

  • 2. Data: 2012-11-21 13:30:30
    Temat: Re: Tynkowanie maszynowe ROTFL
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    kiki pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=ax01wfvwDF4&feature=r
    elated

    > Film jak film ale wpisy są super :-)

    No fajnie, a czy poza pyskówką coś z tego wynika?
    Pytam, bo za niedługo czeka mnie dokładnie takie cuś... Warto wiedzieć
    co można spieprzyć, Panie :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2012-11-21 14:49:52
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    No fajnie, a czy poza pyskówką coś z tego wynika?
    Pytam, bo za niedługo czeka mnie dokładnie takie cuś... Warto wiedzieć
    co można spieprzyć, Panie :)

    Najlepiej wszędzie daj siatkę, u siebie dawałem tylko w niektórych miejscach
    i na sufity,
    na piętrze na działówkach mam w kilku miejscach delikatne pęknięcia, niby
    super mega powiązane wszystko było.

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2012-11-21 17:52:36
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message

    > Najlepiej wszędzie daj siatkę, u siebie dawałem tylko w niektórych
    > miejscach i na sufity,
    > na piętrze na działówkach mam w kilku miejscach delikatne pęknięcia, niby
    > super mega powiązane wszystko było.

    Ale siatkę pod tynk gipsowy plastikową, a cem-wapienny Rabitz'a.
    Najpierw gduntowanie, później szpryc maszynowy lub ręczy i dalej dopiero
    tynk właściwy. Takie zasranie na brudne ściany to wyjdzie syf mimo
    widowiskowości pracy maszyny :-)

  • 5. Data: 2012-11-21 21:37:23
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    > Najpierw gduntowanie, później szpryc maszynowy lub ręczy i dalej dopiero
    > tynk właściwy. Takie zasranie na brudne ściany to wyjdzie syf mimo

    THX
    C-W będzie jak sądzę, choć na możliwie gładko.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2012-11-22 11:36:28
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

> [...]
    > widowiskowości pracy maszyny :-)

    THX
    C-W będzie jak sądzę, choć na możliwie gładko.

    Po częsci dawałem C-W piwnice i łazienki i kominy strych, pozostałe Gips,
    nie widzę sensu wywalać CW bo wychodzi drożej (na 1m2 wagowo wchodzi go
    więcej)
    ma zalete ze jest twardy, ale pozniej musisz kłaść gładź jak chcesz mieć
    równe ściany i znowy drożej wyjdzie wykończenie,
    m.in. dlatego wybor moj uważam za słuszny a mieszkam juz trochę i nie obija
    mi się jakoś specjalnie nic.

    W piwnicy autem przywaliłem w scianę i jak chciałem tynk CW wyrównać to już
    nie da rady
    aby ta część wyglądała tak samo. Ściany robili filcem tam gdzie CW są bardzo
    łądnie zrobione co z tego :)

  • 7. Data: 2012-11-24 00:26:09
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Oglądałem dzisiaj gipsowy - zrobili u sąsiada. Nie jest perfekcyjnie
    gładki (za to równy - był). Gdzieniegdzie gładki, gdzieniegdzie jak
    gdyby lekko piaseczek. Na dodatek bez problemu paznokieć w niego wbijam,
    miękki jest.
    Będzie zdecydowanie C-W :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 8. Data: 2012-11-24 18:19:09
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message

> [...]
    > lekko piaseczek. Na dodatek bez problemu paznokieć w niego wbijam, miękki

    Może jeszcze jest miękki ? Trzeba poczekać z miesiąc ?

  • 9. Data: 2012-11-24 21:44:09
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Może jeszcze jest miękki ? Trzeba poczekać z miesiąc ?

    Pewnie masz rację, tydzień z małym kawałkiem minął.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 10. Data: 2012-11-25 00:25:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 24 listopada 2012 18:19:09 UTC+1 użytkownik kiki napisał:

    > Może jeszcze jest miękki ? Trzeba poczekać z miesiąc ?

    nic to nie da. Tynk gipsowy to gówno jakich mało, miękki jest i będzie. A gładki
    wygląda tylko jak jest świeży(czyli jak płacisz wykonawcom).
    Po miesiącu jak popatrzysz to zamawiasz speców od gładzi;)
    Tynk moim zdaniem to tylko cementowo wapienny + stabill.. Ew jak tynkarzom nie
    wyjdzie to dodatkowo gładź wapienna.