  • 11. Data: 2014-06-08 00:31:10
    Temat: Re: Urządzone apartamenty
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Jun 2014 08:18:24 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > Żartujesz?
    > Co kosztuje? Poznanie adresu czy korzystanie ze strony?
    >
    > Grzegorz

    No popaczpan - baza adresów kosztuje (jak myślisz, dlaczego ciągle się
    handluje bazami?), a i strona, nawet najzwyklejsza, też kosztuje. Taki
    pieski ten świat 3-)

  • 12. Data: 2014-06-08 07:33:40
    Od: "Grzegorz" <<@>.pl>

    Czy to słowo "apartament" działa na Was tak paraliżująco?
    Pachnie bogactwem, którego nie macie?

    Większość z Was zaczyna odpowiedź na jakikolwiek temat od:
    - znajdź sobie w Google
    - czy Google umarły
    - itp. często dosadniej

    Czy te miliony stron znajdowane w Google są płatne? Większość
    nie, a przecież też ich zrobienie kosztowało co najmniej czyjś czas.
    Żyjemy w świecie wymiany informacji, często wzajemnej i dlatego
    za darmo.

    A ja tylko pytałem czy jakieś strony pokazujące gotowe apartamenty,
    za których projekt ktoś dawno zapacił i zastosował, są do obejrzenia
    w sieci i tylko tyle.
    Często gęsto autorzy różnych projektów, niekoniecznie dotyczących
    urzędzenia mieszkań, traktują zamieszczanie swoich prac za darmo
    jako reklamę i bardzo im się to opłaca.

    Aż dziwne, że muszę to tłumaczyć.

    Grzegorz

  • 13. Data: 2014-06-08 08:06:50
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-06-08 07:33, obywatel Grzegorz < uprzejmie donosi:
    > Czy to słowo "apartament" działa na Was tak paraliżująco?
    > Pachnie bogactwem, którego nie macie?

    Złota 44?

> [...]
    >
    > A ja tylko pytałem czy jakieś strony pokazujące gotowe apartamenty,
    > za których projekt ktoś dawno zapacił i zastosował, są do obejrzenia

    Są.

    Dlatego: http://410chan.org/a/src/135279439217.jpg

    nie wiem, nie znam się, zarobione jestem

  • 14. Data: 2014-06-08 18:33:48
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-06-08 07:33, Grzegorz < pisze:
    > Czy to słowo "apartament" działa na Was tak paraliżująco?
    > Pachnie bogactwem, którego nie macie?

    A co? Chcesz się pochwalić swoim?

    > Większość z Was zaczyna odpowiedź na jakikolwiek temat od:
    > - znajdź sobie w Google
    > - czy Google umarły
    > - itp. często dosadniej

    I bardzo słusznie. Masz problem z obsługą wyszukiwarki?

> [...]
    > nie, a przecież też ich zrobienie kosztowało co najmniej czyjś czas.
    > Żyjemy w świecie wymiany informacji, często wzajemnej i dlatego

    Słowo klucz to wymiana. Ty oczekujesz czegoś za nic.

> [...]
    > Często gęsto autorzy różnych projektów, niekoniecznie dotyczących
    > urzędzenia mieszkań, traktują zamieszczanie swoich prac za darmo

    No więc poszukaj kogoś takiego, w czym problem?

    I na koniec. Przychodzisz i chcesz informacji.
    Nikt ci nie odpowiada bo:
    1. nikogo to nie interesuje, albo
    2. kogoś to interesuje ale włożył sporo czasu w odszukanie takich stron
    i nie ma ochoty dzielić się tą wiedzą.

    Na dodatek zachowujesz się jak burak.

    JK

  • 15. Data: 2014-06-09 01:05:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 08 Jun 2014 18:33:48 +0200, JK napisał(a):

    > Na dodatek zachowujesz się jak burak.

    ...w dodatku z "apartamentem" (czego by to nie miało oznaczać, choćby
    półtora pokoiku na poddaszu - he he) 3333-D

  • 16. Data: 2014-06-09 01:07:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Jun 2014 01:05:50 +0200, Ikselka napisał(a):

    > ...w dodatku z "apartamentem" (czego by to nie miało oznaczać, choćby
    > półtora pokoiku na poddaszu - he he) 3333-D

    Upsss...
    --
    XL z pauacem 3-)))

  • 17. Data: 2014-06-09 15:21:15
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-06-06 13:56, Grzegorz < pisze:

    > Czy ktoś może podać adres?

    Nie oburzaj się, ale jak nie potrafisz zobaczyć wyników googli
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=apartament%20wiz
    ualizacja
    to powinieneś zapłacic infobrokerowi za jego trud włożony w
    rozwiązanie Twojego problemu.
    Pozdr.