  • 1. Data: 2015-06-08 02:35:55
    Temat: Usuwanie ptasich odchodów
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Mam problem w mieszkaniu, które przez długi czas było niezasiedlone, z
    ptasimi odchodami na balkonach. Na balkonach gołębie urządziły sobie
    gniazda i teraz trzeba doprowadzić do porządku stan zastany.

    W związku z tym pytania:

    a) czym najlepiej czyścić metalowy parapet, by nie usunąć przy okazji farby?

    b) czym potraktować odchody na cementowej posadzce, by później łatwiej
    było je odszorować?

    oraz

    c) jakiego środka czyszczącego użyć (zakładając, że będę ptasie guano
    szorował szczotką), by usunąć ptasie odchody bez pozostawiania
    widocznych śladów?

    Chciałbym się przygotować do walki z gołębiami. Na razie zaś przywrócić
    balkony do stanu pierwotnego. Będe wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Pozdrawiam

    Krystian

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2015-06-08 08:33:51
    Temat: Re: Usuwanie ptasich odchodów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Krystek pisze tak:

    > zakładając, że będę ptasie guano szorował szczotką

    uważaj bo latajace szczury to siedlisko pasożytów.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-06-08 09:39:20
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2015-06-08 o 02:35, Krystek pisze:
> [...]
    >
    > W związku z tym pytania:
    >
    > a) czym najlepiej czyścić metalowy parapet, by nie usunąć przy okazji

    Jest duże ryzyko, że te kwasy wyżarły już farbę. Na pewno trzeba to
    porządnie odmoczyć, zanim zabierzesz się za szorowanie.

    P.

  • 4. Data: 2015-06-08 10:08:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    myjka. co do chemii to polecam środek dimer. ale najpierw zmyć to co
    jest luźne, a potem to co zostało polać dimerem1:20 poczekać i zmyć
    następnie albo gotowe kolce przeciwko gołębiom, albo połówka rury pcv
    nabita szprychami rowerowymi. umnie te ptaszyska bez strachu próbowały
    lądować na kolczastej zaporze. dopiero jak ich krew i pierze pozostawało
    na kolcach- dały spokój

  • 5. Data: 2015-06-08 13:09:17
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 02:35:56 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:
> [...]
    >
    > Chciałbym się przygotować do walki z gołębiami. Na razie zaś przywrócić
    > balkony do stanu pierwotnego. Będe wdzięczny za wszelkie wskazówki.

    Woda pod ciśnieniem na początek, szorowanie betonu raczej nie będzie porzebne, a
    farba na parapetach jeśli się słabo trzyma też zejdzie (będzie łatwiej malować).

    --
    ZZ@private

  • 6. Data: 2015-06-08 13:35:24
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-06-08 10:08, ToMasz pisze:
> [...]
    > nabita szprychami rowerowymi. umnie te ptaszyska bez strachu próbowały
    > lądować na kolczastej zaporze. dopiero jak ich krew i pierze pozostawało

    Niezły środek. Właśnie o nim czytam. To chyba będę musiał się rozejrzeć
    za myjką ciśnieniową. A co do gołębi to dopiero zaczynam walkę z nimi.
    Chcę je wyplenić z balkonów tak, by omijały je szerokim łukiem i
    przyswoiły, że te konkretne balkony to jednak nie jest najlepsze miejsce
    do bytowania.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2015-06-08 21:13:02
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 08.06.15 o 10:08, ToMasz pisze:
> [...]
    > nabita szprychami rowerowymi. umnie te ptaszyska bez strachu próbowały
    > lądować na kolczastej zaporze. dopiero jak ich krew i pierze pozostawało

    Właśnie wczoraj dokładałem na wystającym kawałku belki dachowej drugi
    rząd kolcy zazębiający się z pierwszym. Po zamontowaniu pierwszego rzędu
    V-kolcy okazało się, że gołębie siadały na nich, rozginały własnym
    ciężarem na boki po czym wybudowały na nich gniazdo.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl