  • 11. Data: 2015-05-20 21:53:30
    Temat: Re: Usuwanie scietych pniaków: saletra potasowa czy amonowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "OWL" <n...@n...com> wrote in message
    news:mjiob0$knq$1@node2.news.atman.pl...
    > Ja w tym roku muszę usunąć kilkanaście pni po wyciętych kilka lat temu
    > czeremchach, zaraz po wycięciu "zapodałem" do środka grzybnię do rozkładu
    > pni ale coś mi się wydaje, że musiałbym jeszcze sporo poczekać.

    Napiszesz proszę kapkę więcej co to za grzybnię użyłeś i skąd ją masz?
    Czy oprócz grzybni stosowałeś również saletrę jako pożywkę?

  • 12. Data: 2015-05-20 22:25:26
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > :-))) że niby wysadzić? Ale wtedy dziurka będzie większa...

    Skoro się kiedyś wsadziło, to potem trzeba wysadzić. To logiczne,
    co tutaj tłumaczyć...

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2015-05-20 22:26:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > Napiszesz proszę kapkę więcej co to za grzybnię użyłeś i skąd ją masz?

    W sąsiednim wątku ktoś obiecywał grzybnię z jakimś jeszcze dodatkiem.
    W przyszłym tygodniu ma ją tu dostarczyć w większych ilościach.

    --
    Jarek

  • 14. Data: 2015-05-20 22:40:29
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-20 o 21:53, Pszemol pisze:
    > Napiszesz proszę kapkę więcej co to za grzybnię użyłeś i skąd ją masz?
    > Czy oprócz grzybni stosowałeś również saletrę jako pożywkę?
    Zastosowałem taką: http://pgposzwald.pl/o-produkcie/
    Nie dodawałem saletry

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 15. Data: 2015-05-21 00:04:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W sąsiednim wątku ktoś obiecywał grzybnię z jakimś jeszcze dodatkiem.
    > W przyszłym tygodniu ma ją tu dostarczyć w większych ilościach.

    Jarku, Jarku... tej grzybni jest pod dostatkiem w całym internecie.
    Jest wbrew pozorom bardzo pospolita :-(

  • 16. Data: 2015-05-21 00:06:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "OWL" <n...@n...com> wrote in message
    > Zastosowałem taką: http://pgposzwald.pl/o-produkcie/
    > Nie dodawałem saletry

    Dziękuję za informacje. A ile płaciłeś za taką grzybnię?

  • 17. Data: 2015-05-21 00:07:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skoro się kiedyś wsadziło, to potem trzeba wysadzić.
    > To logiczne, co tutaj tłumaczyć...

    Jak zwykle doceniam Twoje bardzo celne poczucie humoru.

  • 18. Data: 2015-05-21 07:41:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 maja 2015 00:50:09 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Acha, i jeszcze jedno - czy w dobie powszechnego doszukiwania
    > się wszędzie terroryzmu i zastraszania tym normalnych ludzi
    > można dziś swobodnie kupić w sklepie saletrę czy popatrzą
    > na Ciebie uważnie czy nie masz coś pod turbanem schowane? ;-)
    > Innymi słowy - czy trzeba okazywać jakieś dokumenty że jest
    > się rolnikiem aby kupić trochę nawozu w proszku/granulkach? :-)))
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=dd&strin
    g=SALETRA+potasowa&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82
    y&bmatch=seng-v10-p-sm-isqm-2-o-0113

  • 19. Data: 2015-05-25 13:03:20
    Od: OWL <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-21 o 00:06, Pszemol pisze:
    > Dziękuję za informacje. A ile płaciłeś za taką grzybnię?
    Niestety nie pamiętam, to było ze 4 lata temu...
    Ale nie była to wygórowana kwota bo bym zapamiętał

    Pozdrawiam

    Tomek