  • 1. Data: 2011-09-23 18:53:00
    Temat: Używany blaszak
    Od: "jurekk" <j...@g...pl>

    Czy ktoś z Otwocka lub okolic ma do sprzedania używany blaszak, który na
    placu budowy będzie robił za komórkę na graty?

  • 2. Data: 2011-09-25 16:42:55
    Temat: Re: Używany blaszak
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik jurekk napisał:
    > Czy ktoś z Otwocka lub okolic ma do sprzedania używany blaszak, który na
    > placu budowy będzie robił za komórkę na graty?

    A kup se nowy... :-) Przywiozą, złożą, a potem odsprzedasz :-)
    Z używanym się tylko narobisz. Czy warto?

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-09-25 16:48:37
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-09-25 18:42, Robert G pisze:

    > A kup se nowy... :-) Przywiozą, złożą, a potem odsprzedasz :-)
    > Z używanym się tylko narobisz. Czy warto?

    Albo niech nie kupuje wcale.
    Ja planowałem przed rozpoczęciem budowy, później w trakcie i jakoś do
    dziś nie kupiłem... :-)
    I nie żałuję bo wszystko co stało, stoi na placu a nie jest w docelowym
    projekcie zaczęło prędzej czy później przeszkadzać.
    --
    M.

  • 4. Data: 2011-09-26 08:03:04
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > I nie żałuję bo wszystko co stało, stoi na placu a nie jest w docelowym
    > projekcie zaczęło prędzej czy później przeszkadzać.

    Ja z kolei kupiłem nowy, w nim jedli, pili palili :) trzymali graty, do dziś
    się przebierają i stołują przy wykończeniu elwacji.
    ok 1500zł na allegro są ogłoszenia, to cena z przyjazdem i zamontowaniem.
    Tam trzymam też sporo gratów, zapraw itp.
    pozdrawiam
    AT